{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Spørgsmål vedr. foder samt neutrali... {{forumTopicSubject}}

Halløj alle

Vil lige hører om nogle af jer foder med Proplan? Overvejer at skifte fra Specifik, da jeg har fået fortalt, at Proplan skulle være meget bedre....
Så tager gerne imod evt. andre bedre forslag...

Og så lige en ting mere....
Har bestilt tid ved dyrlægen til Mille (neutralition), men nu begynder jeg at fortryde, for tænk hvis hun ikke vågner op igen.....
Er så nervøs.....
Men er neutralisering ikke det bedste i forhold til p-piller????
- og hvad koster det ved jeres dyrlæge??

Tak for evt. svar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål vedr. foder samt neutrali...
  • #1   4. feb 2008 Mht neutraliseringen... Det er en meget meget lille procentdel af katte der ikke vågner efter operationen, jeg har fået v4 katte neutraliseret uden nogen problemer... Og jo, det er bedre end p-piller, både fordi hun ikke kommer i løb, og ikke skal tage p-piller... Jeg fik mine to hunkatte sterliseret, øremærket og vaccineret for 2500ialt... Og der var forresten smertestillede medicin med..

• #2   4. feb 2008 Jeg har i tidens løb fået både rigtig mange katte steriliseret og kastreret,både killinger,unge katte og voksne og har aldrig mistet en kat i narkose.
    Og for din kats skyld,så skal du få den neutraliseret,det er uden diskussion det bedste for katten,fremfor ikke at blive det.

• #3   4. feb 2008 Det er simpelthen så utroligt sjældent at en kat ikke vågner efter neutraliseringen..
    Jeg var også rigtig nervøs da johnson blev neutraliseret for 14 dage-3 uger siden.. Men det er der ingen grund til..
    Og det er langt bedre med neutralisering frem for p-piller..
    Det er forskelligt hvor meget pille katte har brug for, katten kan have kastet den op eller noget uden man vidste det, så de kommer i løb alligevel...
    Plus de bivirkninger pillerne kan medføre, som fx livmoderkræft og knuder i livmoderen..

Hos min dyrlæge koster det 1200 for hunkatte og 8-900 for hankatte.. Jeg er ikke helt sikker, for jeg gav over 1200 for Johnson, da han er kryptorchid (med kun 1 kugle)

• #4   4. feb 2008 ja foder det kunne da være et godt emne for ligeså mange man spørge ligeså mange svar får man nogle siger at hills og iams er de bedste nogle siger royal canin er noget L...

• #5   5. feb 2008 Jeg har aldrig nogensinde hørt nogen sige at RC er dårligt.. Jeg har læst mange tråde om emnet, og tror ikke jeg har oplevet andet end at folk siger at Hills, Iams og RC alle er kvalitetsmærker..

• #6   5. feb 2008 Har kun hørt det er af MCO foderet.. Jeg er selv stoppet med at give mcofoderet da Johnson kastede op af det.. Men at hele RC's sortiment er lort har jeg altså aldrig hørt.

Kommentér på:
Spørgsmål vedr. foder samt neutrali...

Annonce