{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

De hvæser af hinanden hver dag {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Min kæreste og jeg har et spørgsmål ang. vores 2 store drenge Napolion & Alexander. De er brødre og er opvokset sammen og puttede og nussede sammen hver dag da de var killinger. Men siden Alexander blev syg i december og var en del på dyrehospital er de begyndt at slås og hvæse af hinanden hver dag. De kan side hver for sig stille og roligt og pludselig kommer en af dem farende og dapper til den anden og hvæser. og så bliver jeg nød til at råbe at de skal stoppe. og så lunter de hver til sit. Nogle gange kan vi sidde med dem begge to hvor der ik sker noget og andre gange kan de ik være i nærheden af hinanden. De kan sagtens spise mad sammen. ellers plejer de at vente på den ene går på kattebakken og så dapper de til hinanden når de er færdige inde i kassen. så de ik kan komme ud.

Hvad kan man gøre for at få dem til at stoppe. og skal jeg overhoved blande mig i deres hvæsen ad hinanden?
Vi er lidt kede af situationen da vi elsker vores missere.

Mvh Mikkel & Charlotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De hvæser af hinanden hver dag
  • #1   19. feb 2008 Må jeg spørger om de er neutraliseret?

  • #2   19. feb 2008 De er begge to kastereret

  • #3   19. feb 2008 Hvor lang tid er det siden?
    For mig at høre lyder det som en magtkamp, som de har gang i..
    Du kan ikke rigtig afhjælpe problemet, da de skal finde ud af hvem der bestemmer og bliver derfor ved indtil en af dem har vundet..
    I kan evt købe Felyway til stikkontakten og se om det virker på dem og de falder lidt mere ned smiley


  • #4   19. feb 2008 Mine brødre har os magt kampe engang imellem hvor de lige springer på hinanden for lige og få rette hinanden af..

    Der er nu ikke noget og tage fejl af hvem der bestemmer her hjemme men alligevel skal de lige hoppe på hinanden.. 3 min senere ligger de næsten ovenpå hinanden og sover sødt..

    Men køb det filliway, det virker ihvertfald...


  • #5   19. feb 2008 hvad er filliway?

    Alexander var syg i december måned. og det er begyndt efter det. Napolion var / er den underlegne af de to, men på det sidste er han begyndt at mande sig op og angribe. Tror også det er en magtkamp men skal vi markere at de skal stoppe når de begynder at kikke på hinanden og lægge ørene ned eller bare lade dem finde ud af det selv


  • #6   19. feb 2008 Jeg tror ikke I får noget ud af at forsøge at stoppe dem, andet end at "trække pinen ud".
    Hvis I stopper dem hele tiden, vil de tage "kampen" når I ikke er der en dag.
    Hvis I lader dem rase ud, vil der sandsynligvis falde ro på dem og de vil få afgjort magten.
    Filiway er en dims til at sætte i stikkontakten, der afgiver et duftstof, der beroliger katte (hvis jeg har forstået det korrekt). Mennesker kan ikke lugte det pågældende duftstof.
    God fornøjelse med brødrene


  • #7   19. feb 2008 Mikkel: altså mine hopper på hinanden,sloges lidt, bider hinanden og sparker med bag poterne, og så går de hver til sit i nogle minutter.. Så hvis det ikke er værre end det så lad dem bare lege macho mand mod hinanden...

    Det er ganske naturligt de gør det..

    Filliway kan du købe hos en dyrhandler osv.. Det er kattenes "egen" duft, ligesom når de gnider sig op af ting med munden, det er noget der beroligere kattene og alt lugter af de makeringer de sætter så alt lugter ens, det er ikke noget man selv kan lugte.. Men det virker på kattene..


  • #8   19. feb 2008 de sover ik sammen og eller leger sammen mere. de holder sig hver for sig og er kune "sammen" når de er sammen med os. men prøvet det der dufte værk. håber det hjælper

  • #9   19. feb 2008 du skal købe det til stik kontakt, det er det bedste.. du skal sætte det i det rum hvor de er mest i.. sådan en til stik er til ca 60 kvm så hvis du har større hus, lejlighed eller andet end det så skal du nok sætte en i hver ende så duften er overalt...

    Kan ikke huske hvor lang tid de holder og de koster lidt men det er da det værd...

    Jeg har kun haft god erfaring med det da jeg skulle sammen sætte de katte jeg har taget ind osv..


Kommentér på:
De hvæser af hinanden hver dag

Annonce