{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  var det noget?
  • #1   11. sep 2019 Nej slet ikke noget for mig smiley
    Jeg har 2 af dem her, de er gode, særligt da jeg har haft højt tissende katte, Birk tissede tit lige på samlingen, og så løb et par dråber ned under bakken, troede faktisk der var en som tissede uden for bakken, men det var der ikke.
    Der er også den fordel, at der er mellemrum mellem gulv og grus, så det ikke lugter af opvarmet kattebakke, når der er varme i gulvet smiley
    Jeg bruger så ikke den der pose inden i, den larmer når der bliver krasser på den, og den er ikke nødvendig.


    profilbillede
  • #2   11. sep 2019 Nej sådan en "røremaskine" ville da få mine til at forlade bakken hurtigst muligt for ikke at vende tilbage smiley
    Nej.
    Jeg har en meget stor kattebakke som bliver serviceret 2-3 gange dagligt. Det har også hjulpet en del, at Freddie lige kommer ud at tisse i hækken om morgenen smiley Er det vejr til det, så får Elvis tisset om eftermiddagen, så det er til at have med at gøre smiley


  • #3   11. sep 2019 jeg skal nu hellere ikke have den
    dels tænker jeg at jeg har alt for mange katte i forhold til hvad den kan holde til

    dels skal jeg overhovedet ikke have en åben bakke - SÅ glad er jeg nu ikke for at gøre rent. har både dem som tisser på kanterne og dem som smider grus over det hele

    har selv pt 8 bakker - går nok ned på 7 inden så længe da de ikke gider at bruge den i løbegården mere - og de bliver renset efter behov (vel 10 gange om dagen). de er temlig hårde ved to af dem.


  • #4   11. sep 2019 Jeg har en åben bakke, så kan vi sidde der og kigge på hinanden når vi begge er på toilettet (hentyder ti Elvis) smiley smiley

  • #5   11. sep 2019 jeg må helst ikke kigge på mine smiley

  • #6   12. sep 2019 Den ser meget lille ud - den duer nok ikke til min 9,5 kg Arthur! smiley smiley

Kommentér på:
var det noget?

Annonce