{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Wow, det var hurtigt.. {{forumTopicSubject}}

Vi fik vores killing steriliseret idag - jeg havde forventet at få hende hjem "halv-skæv", og at hun ville sove meget...men hun har stort set opført sig som hun plejer. Lige nu kravler hun rundt på en kontorstol. Sovet har hun heller ikke...

Det er selvfølgelig ikke noget jeg klager over, men undrede mig bare, da jeg havde forventet noget helt andet. Men lettet over, at det er gået fint og at hun har det så godt.

Er der andre der har prøvet det med jeres små, at de er kommet sig så hurtigt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wow, det var hurtigt..
  • #1   7. jan 2011 Ja, min Perle Puf var heller ikke til at holde i ro! Men netop derfor kom der komplikationer i form af brok, som hun måtte opereres for akut. Så hvis du kan, er det bedst, hvis du kan holde hende lidt i ro til at begynde med - hendes hovede er ikke helt klar over, hvad kroppen har været igennem ;o)

  • #2   7. jan 2011 Nå, det var da ikke godt med brok... smiley

    Vi leger ikke med hende, men hun er over det hele, synes jeg...håber lidt hun snart tager sig en lur, men det er som om hun er lidt rastløs.

    Tak for svaret smiley


  • #3   7. jan 2011 Min misling kom sig også super hurtigt! Man kunne dårlig nok fornemme at hun havde været gennem en lang operation. Til gengæld forstod hun ikke hvorfor hun ikke bare måtte få en masse mad på en gang. Hos os gik det dog helt fint og hun har også haft det perfekt siden (:

  • #4   7. jan 2011 killinger kommer sig meget hurtigere over det og skal heller ikke have samme mængde bedøvelse

  • #5   7. jan 2011 Tak for jeres svar.


    Det er første gang jeg prøver det, da vores anden hunkat allerede var steriliseret da vi fik hende.

    Altid rart med lidt efaringer fra andre. smiley


  • #6   7. jan 2011 hunner er som regl hurtigere ude af narkose end hanner er smiley sådan af erfaring på et sted hvor vi neutralisere ca6-9 katte om ugen smiley

  • #7   7. jan 2011 Hej Mia

    Nå okay - ja min veninde der har to hanner sagde hendes dårligt kunne kravle op nogle steder et par dage, så var lidt forbavset da vores kravlede op alle steder.

    Og wow, det var ikke så lidt smiley


  • #8   8. jan 2011 nej jeg har selv 3 ildere hvoraf 2 af dem er drenge og de var virkelig lang tid om at komme op i energi igen hvorimod tæven kort tid efter gik rundt som hun plejede, tror det har noget og gøre med at hunner jo som regl skal holde til og gå rundt med veer og andre smerter uden at rovdyrene kan se det smiley

Kommentér på:
Wow, det var hurtigt..

Annonce