{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

2 katte {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg fik en lille killing hjem i går - han er 4 mdr så ikke kastreret endnu, men min store kat på 9 mdr synes jeg hvæser og sprutter og knurre af den nye og går lidt i selvsving når den lille bevæger sig. han vil ikke rigtig tæt på den nye.

Ved godt det kan tage tid før de vænner sig til hinanden - min ældste har aldrig været alenekat, kun i 2 uger, så han er vant til andre katte.

Nogle gode råd ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  2 katte
  • #1   28. feb 2008 Lad dem klare det selv, stille og roligt. Så skal de nok finde ud af det. Lad være med at tvinge dem til noget

• #2   28. feb 2008 Okai, vil bare ikke have Elias bliver en skræmt kat fordi der en der hvæsser af ham smiley Han svarer nemlig ikke igen, han sætter sig bare og trykker sig ned.

• #3   28. feb 2008 Okai, rart at vide de fik det godt sammen til sidst smiley
    Men Fiona gik så også rundt, det gør Elias faktisk ik, kun hvis han ikke lige kan se Joey . Så snart han får øje på ham så stopper han op og trykker sig og rører sig ikke ud af flækken. Og i værste tilfælde - kravler ind under sofaenen =/

• #4   28. feb 2008 Lige som Lykke siger er det bedst og lade dem klare det selv, man gør det bare værre når man tvinger dem, man skal selvfølgelig gribe ind hvis de angriber hinanden, men det og hvæse og knurre er bare en del af det!!! Jeg plejer og gøre det at hvis de sidder tæt på hinanden og de hvæser, så sætter jeg mig ned og aer dem begge, nogen gange falder de lidt til ro, går den ene eller begge så bare lad dem være!! det er Ihvertfald min erfaring at det er det bedste.

• #5   28. feb 2008 Jeg lader dem også bare være. begge er bare bange for hinanden så der kommer nok til at gå noget tid i det her tempo 's*

• #6   28. feb 2008 Jaeh.. men man kan blive overrasket, det kan også bare vende og så blir de meget interesseret i hinanden, det jeg har oplevet er at det bare vender lige pludselig, så måske du kan opleve de ligger og putter sammen imorgen, man ved aldrig:o) Men det er bare det hele værd når man oplever de blir de bedste venner:o)

• #7   28. feb 2008 Det ville være en klart fordel hvis de kunne blive venner snart *s* er ikke utålmodig men det kunne da være rart smiley

• #8   28. feb 2008 Kommer den lille nye fra et sted, hvor der er mange katte?

• #9   28. feb 2008 May-Britt S: der var tre katte der hvor han var, hans mor, søster og tanten.

• #10   28. feb 2008 Ved hvor frustrende det er, men tålmodig blir man nød til og være. Der gik 10 dage med mine 2 ældste, hvor jeg har oplevet med nogen af de andre der kun gik 1 dag, Det tog Ticco 2 dage og accepetere Ticcie og Han hvæste også helt vild af hende, Nu har vi Haft Randa i en måned faktisk i dag og hun hvæser stadig af de andre. Der er virkelig stor forskel!

• #11   28. feb 2008 Ja det må man da sige! det var da godt nok en forskel.
    Vores "tredje" kat han gik lige på og hårdt og der gik ikk engang en halv time så var Joey og ham de bedste venner. For to uger siden løb han væk og blev kørt ned.
    Så det jo ikke fordi Joey altid har været alenekat, han er bare...en gnavpot smiley heh.

• #12   28. feb 2008 Årh hvor trist:o( Jamen så har du da oplevet det kan gå godt!!

• #13   28. feb 2008 Yeah, Joey har oz lige stået mindre end en meter fra den nye så det godt smiley

• #14   28. feb 2008 Kanon:o)

• #15   28. feb 2008 Jeg tror, det kommer i løbet af kort tid. Jerry kommer fra et sted, hvor der var mange katte og det andre kunne virklig ikke snuppe at han lugtede af "så meget", hvorimod han ikke havde noget imod dem. Og nu elsker de alle hinanden.

• #16   28. feb 2008 May-Britt S: det giver da håb til mig smiley han lugtede nu også lidt af røg og andre katte. det ser ud til (lige nu) at der er faldet ro - de kan ligge og sove i samme rum nu så det går langsomt fremad tror jeg

Kommentér på:
2 katte

Annonce