{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dement kat
  • #1   29. feb 2008 Forstår ikke lige det du skriver ?

  • #2   1. mar 2008 Jeps. Min 16 årige, blev ret så pludselig det som dyrlægen kaldte dement

  • #3   1. mar 2008 Annelise H, det er om natten, ik`?
    Jeg har læst i et par kattebøger, at det ikke er ualmindeligt for gamle katte at de kalder om natten. Sandsynligvis pga. nedsat hørelse og/eller demens.
    Jeg har selv haft "fornøjelsen", da min gamle seniorkat mjavede meget højt - især om natten. Jo svagere hørelsen blev, desto højere mjavede hun smiley


  • #4   1. mar 2008 Jeg har en kat på næsten 17 år og han bræger også. Det er ikke ualmindeligt at når gamle katte bliver senile at de miaver/bræger, og det bliver faktisk kun værre. Og det er ikke kun om natten de gør det, ikke min ihvertfald.

  • #5   1. mar 2008 Nej det er på alle tidspunkter... den kan sidde og glo ind i væggen mens den.. ja bræger er vist det rette ord... og det er højt....

  • #6   1. mar 2008 Ja, når katte sidder og bræger til væggene, så er det jo nok demens.
    ´
    Annelise H,
    OT, men den pragtfulde kat på dit profilbillede - skal du ikke have lagt nogle billeder ind af den?


  • #7   1. mar 2008 He he.. det er en tegning og ikke en kat jeg kender :o)
    Jeg har kun de katte jeg har oprettet,,,,,


  • #8   2. mar 2008 Min mors gamle huskat blev 22 år og den tror vi var en smule dement til sidst. Blandt andet tissede hun i potteplanter og lavede en del skøre ting... hun var også blind på det ene øje og hendes ører hang i laser så megte havde hun slåsset i de 22 år. Ak ja udelivet er skønt:-)

  • Birgitte H
    Birgitte H Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   25. apr 2015 Min gamle hunkat på 18 år er også begyndt at "bræge", hun har også ændret sig på andre områder. F.eks sover hun temmelig meget, men hun elsker at lege og meget sf tiden opfører hun sig som hun plejer. Jeg tænker lidt, om det er tegn på, at hun snart skal have hjælp til at komme på "de evige katte-jagtmarker" ? smiley hvad tænker I ? ...........det bliver sgi hårdt, men måske nødvendigt.

Kommentér på:
Dement kat

Annonce