Hjælp!!!! Hjælp!!!!
Ja... den ene af vores katte killinger har virkelig tynd mave:( Jeg var så til dyrlægen med den i dag og fik sådan noget flydene med hjem den skal ha 3 gange om dagen gisp... Nu er det bare sådan at den her stakkels katte killing går fuldstændig amok...
Jeg fik at vide at den ikke skulle ha noget mad de næste 24 timer og så skulle den ha skånekost fint nok... MEN HVAD FANDEN GØR JEG LIGE ?????
skal jeg bare droppe at give den det der grønne snask??? hvilket jeg har allermest løst til for det er sku synd for den her stakkels kat!!!! Men vil skånekost i sig selv kunne hjælpe????
HJÆLP SIGER JEG BARE
nov 2007
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 21 Svar: 94
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759
Hold den i nakkeskindet og lig den på ryggen på dine lår.. Og så 1.2.3 ned i munden
sanne
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
pøj med det
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 81
Hvordan holder du katten når den skal have det der flydende grønne noget? Det lyder måska barskt, men holder hu den i nakkeskindet med den ene hånd, og med den anden giver du den det grønne ved hjælp af en engangssprøjte (selvfølgelig uden nål *S*) og så sprøjter du det ned i halsen/godt ind i munden ved halsen, så plejer det ikke at være noget problem, at give katte noget de ikke vil have.
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Jeg ved godt at det er mega hårdt, men jeg vil også sige det samme som de andre - giv den stakkels killing det medicin den skal have....
Tag den i nakkeskindet (mens den sidder på skødet af dig, og stik det i "halsen" på den.... Jeg ved godt at man får det skidt når ens kære måske bliver vred på en, fordi den ikke helt forstår hvorfor man gør de væmmelige ting med den....
Held og lykke...
nov 2007
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.641
nov 2007
sep 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 20 Svar: 260
Det sidste vi har prøvet er et kosttilskud til mennesker, som hedder HUSK (psyllium eller frøskaller). Det hjælper både på forstoppelse og diarre, og jeg lagde mærke til at det faktisk er i en del kattefoder. Jeg købte det i kapsel form. Kan købes i Matas, Bilka, på apoteket, osv. Jeg skildte en kapsel af om morgenen, kom et par dråber vand i og gav det på lidt tørfoder. Dette gjorde jeg også om aftenen. Men start med en enkelt og prøv dig frem, og hold øje med afføringen. Når afføringen er normal så stop med pillerne.
Min killing havde diarre i 4½ måned, og siden hun fik HUSK for 1½ måned siden har der intet været.
Hjælp!!!!