{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Marcus M
Marcus M
Tilmeldt:
11. jun 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

HJÆLP! Meget hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg kender hverken regler eller sidens politik.

Men jeg har en kæreste som er meget ulykkelig over at hendes mor har besluttet at aflive en yderst dejlig og flot kat. Katten bliver aflivet hvis den ikke finder nyt hjem inden månedens udløb.

NYT HJEM: Vi er fra Sjælland, så helst på sjælland - men vi holder alle muligheder åbne. INGEN hunde. INGEN lejligheder.

KATTEN ANTON

Navn: Anton
Alder: ca 12 år
Humør: fantastisk
Sind: rolig og kælen

Generelt: Anton er en kat som er MEGET nem, den har levet hele sit liv i Hornbæk hvor han er ude når du ønsker det, og som han selv elsker. Trods hans dejlige udekatte mode, elsker han at komme med ind og kæle. Han passer sig selv, medmindre du vil kæle. Så det bliver egentlig ikke meget nemmere.

Anton er flot, ren, sød , kælen og fejler intet. Han mangler bare et hus/gård/sommerhus hvor han kan blive nydt.

HJÆLP!

Mvh Marcus / 30131121


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! Meget hjælp!
  • #1   11. jun 2017 Egentligt skal det under marked, men hvorfor skal han aflives???

  • Marcus M
    Marcus M Tilmeldt:
    jun 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   11. jun 2017 De flytter og har mulighed for at have ham . Desværre.

  • #4   11. jun 2017 Det kan være meget svært at flytte en 12år gammel kat. Man kan spørge, om det er i kattens interesse at skulle finde sig til rette et nyt sted? Jeg ville nok mene, kærestens mor træffer den rigtige beslutning.

  • #5   11. jun 2017 Der er jeg enig, en 12 pr gammel udekat, er det ikke nemt at flytte og slet ikke finde ny familie til.

  • #8   12. jun 2017 Enig med de andre, katten har haft et godt liv og omplacering er ikke i kattens interesse.
    En aflivninger lyder hårdt, men han lider ikke, derimod vil det bliver meget frustrerende for ham at flytte i nyt hjem


  • #9   12. jun 2017 en kat i den alder skal altså ikke skifte hjem.
    aflivning er bedre for katten, og endelig også for ejeren. For man har gået og passet katten i så mange år. Får den nyt hjem er det jo ikke sikkert at ny ejere kan give katten samme muligheder. Og hvis så katten ikke trives, så vil nuværende ejere blive mere ked af det

    ja det er synd for vi andre men det gør ikke ondt på katten. Og det er jo vores ansvar at få katten til at have det rigtig godt.

    hvis det endelig skulle være nogen som ville give en ælder kat et nyt hjem, så skal I virkelig være 110% sikke på at det er nogen som virkelig mener det.


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #10   12. jun 2017 Også en 12-årig kat hænger ved livet. Naturligvis kan han finde sig til rette hos den rigtige familie.

    Jeg har selv taget imod voksne/gamle katte. Det kræver, at man giver familiens nye medlem passende meget opmærksomhed - hverken for lidt eller for meget.

    Jeg håber virkelig, at det lykkes Dig at finde de rigtige mennesker!!!

    De allerbedste hilsener


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #11   12. jun 2017 Hvad om I selv overtager Anton?!?

    De allerbedste hilsener


  • #12   13. jun 2017 Håber du finder et nyt hjem, til denne skønne dreng. Der er mange gode år tilbage i ham,

Kommentér på:
HJÆLP! Meget hjælp!

Annonce