{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Kæl med killinger? (kattecafé måske)? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Det lyder måske lidt skørt, men jeg leder efter en slags café, eller internat eller noget som evt. holder nogle "Kæl med killinger" dage?

Mine 2 børn på 5 og 7 er simpelthen ikke til at styre når det handler om killinger, og jeg ville elske at tage dem med hen et sted hvor de bare kan bruge en times tid eller noget, på at få stillet deres killinge kæle trang smiley

Jeg har søgt og søgt, og nu prøver jeg her istedet, i håb om at nogle herinde måske ved mere end jeg.

På forhånd, tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæl med killinger? (kattecafé måske)?
  • #1   6. okt 2019 Skal det være killinger?
    Jeg tænker, at nogle opdrættere i området ville være glade for besøg af børn til deres katte - hvis børnene har lært at behandle katte med respekt!


  • #2   6. okt 2019 Hej dkkorat.

    Det skal helst være killinger tænker jeg. Vi har selv en voksen hunkat som de elsker og behandler bedre end noget andet i verden, men når vi har været på ferie osv, og de ser killingerne på gaden rundt omkring i Tyrkiet osv, så bliver de fuldstændigt bløde i benene, så det kunne bare være så fedt at give dem sådan en oplevelse.



  • #3   6. okt 2019 Det håber jeg da ikke, at det findes.

    Killinger der ikke er færdigvaccineret bliver hurtig udsat for smitte fra alle de fremmede mennesker.


  • #4   6. okt 2019 Susanne, nu var der ingen der snakkede om killinger på 3 uger.

    Jeg søger bare et sted, eller en person, som evt. har et kuld killinger som er på vej hjemmefra eller noget, som godt kunne trænge til 2 legeglade små sjæle som elsker killinger, det er der vel intet forkert i?


  • #5   6. okt 2019 Killinger kan skam heller ikke vaccineres med 3 uger eller 5 uger. De er først færdigvaccinerede med 16 uger.

  • #6   6. okt 2019 I kunne måske blive foster familie for et internat, altså morkat og killinger i jeres hjem,,, men den må så ikke gå sammen med jeres egen kat, så vidt jeg husker.
    Killinger skal præges på alt de kan møde i deres fremtidige liv, altså også børn, jeg ved mine katte har haft adgang til børn som små, enten opdrætters børn og familie, eller naboers børn.
    Men jeg har aldrig hørt om det du søger, kun i Japan og det er voksne katte, og tit nogen som man kan adoptere.


  • Bumle
    Bumle Tilmeldt:
    dec 2013

    Følger: 13 Følgere: 12 Svar: 2
    #7   6. okt 2019 Det har været en (med voksne katte) i København, men den er lukket ned. Har ikke hørt om det andre steder i dk

  • #8   6. okt 2019 hvorfor besøger du ikke bare et internat?

    de fleste internater har jo masser af killinger i øjeblikket og de fleste er da rigtig glade for at få folk på besøg til nus/kæl.
    da jeg var på kv havde vi stort set flere gange om ugen familier som jer som bare gerne ville have lov til at nusse med killingerne. vi havde også flere børn som kom efter skoletid bare for at lege med killingerne. det var jo kun til vores fordel, da killingerne bliver vant til børn

    kattens værn har internat i København


Kommentér på:
Kæl med killinger? (kattecafé måske)?

Annonce