Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pelspleje
  • #1   28. mar 2008 Hej... Det kan du få ordnet hos din dyrlæge...

• #2   28. mar 2008 Havde en der filtrede utroligt meget , ham bedøvede dyrlægen og så tog jeg ham med hjem og ordnede selv hans pels .
    Men ja dyrlæger gør det og nogle hundesaloner ........

• #3   28. mar 2008 ja jeg gjorde det samme, fik min dyrlæge til at bedøve ham, tog ham med hjem, og ordnede ham selv smiley

• #4   28. mar 2008 Vi har i stedet fået Missi i narkose hos dyrlægen og så ordnet hende der. Har I fået dem i narkose og så kørt hjem med dem med tuben i halsen? Og hvad så når I var færdige med at ordne pelsen, skulle de så bare vågne af sig selv? Vi skal snart have hende ordnet igen, men er lidt urolig ved tanken om ikke at kunne tilkalde hjælp, hvis der skulle opstå noget undervejs.

• #5   28. mar 2008 Min blev bedøvet med en sprøjte , så ingen tube i halsen og han kom rimeligt hurtigt til sig selv

• #6   28. mar 2008 Narkosen gives også som en injektion, men mener også at vores har fået noget at vågne på bagefter. Men kan jo så godt se fordelen i at katten vågner op derhjemme.

• #7   28. mar 2008 Hvorfor reder i den ikke bare regelmæssigt så der ikke opstår komplikationer med hårbolder? Det er da synd at give dem narkose og alt muligt..

• #8   28. mar 2008 vi ordner hende jævnligt, men som dyrelægen fortalte os er der bare nogle der få det og andre ikke og vores få det bare meget.men hvorfor ligge hende i nakose hvis der er andre muligheder.

• #9   29. mar 2008 I der tror, det hos alle katte bare drejer sig om at rede dem igennem et par gange om ugen...... I skal være SÅ meget velkommen til at komme og rede Missi :-)))))

Det drejer sig i vores tilfælde ikke om, at vi ikke passer vores kattes pels, vi har jo 3 katte mere, hvor der absolut ingen problemer er med at holde pelsen. Missi går direkte til angreb på os og bider os til blods. Hun har et traume med fra det sted, vi har fået hende fra. DERFOR er vi desværre nødt til at bruge narkosen.

Kommentér på:
pelspleje

Annonce