{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

adfærd {{forumTopicSubject}}

nu er min lille hun mis blevet 6 måneder ,så for en uge siden fik jeg en ny legekammerat til hende som også er en hun,, de første dage hvæste de noget af hinanden ,, nu omgås de fint sådan da ,, min første har det bare med at vil hoppe på hende og bide hende i nakken, og det er hun ikke så vild med .synes faktisk det er lidt synd,, går det over mon med tiden ?? begge killinger er ikke steriliseret,,, ville det måske hjælpe ,,,,, hvad mener i ps lige et billed hvor de leger fint


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  adfærd
  • #1   11. nov 2019 Ja skynd dig at få dem fikset, det er første punkt til, at få katte til at trives sammen, og det bedste for kattene, medmindre du vil være opdrætter og det er dyrt og tidskrævende.
    Katte kan lege voldsomt sammen og tage et mindre skænderi, uden det betyder noget for samlivet, så du skal først bekymre dig, hvis det flyver med totter og blod.
    Din første prøver også at sætte den nye på plads, prøve kræfter med den, og du må ikke blande dig.
    Hvis du har råd til, at få begge piger neutraliseret på en gang, så er det bedst, både fordi de så lugter lige mærkeligt, og fordi nogen dyrlæger giver noget rabat.


Kommentér på:
adfærd

Annonce