{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Simba
Simba
Tilmeldt:
2. jan 2022
Emner: 1 Svar: 4

Adfærd {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har et spørgsmål angående min killing på 13 uger.
Han er begyndt at ælde, slikke og spinde meget, især når han er på mit tæppe, han er svær at få til at stoppe
Nogle der ved hvad det kommer sig af?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærd
  • #1   2. jan 2022 Det er bare hygge go skal ikke stoppers, efter min mening!
    Jeg har 2 katte, den ældste er 10 og den yngste er snart 9, og de ælder altså stadig, og vil gerne slikke og nappe fingre samtidig, og får de ikke lov, så bliver de frustrerede, så vi har en morgen og aften tur, hvor de får lov, og passer det mig ikke på andre tidspunkter, så rejser jeg mig og går.


  • Simba
    Simba Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 4
    #2   2. jan 2022 Det er mere det med at han "patter"

  • #3   2. jan 2022 Det er fordi han mangler sin mor
    Og så udvikler nogem et sutte behov. Det tilfredsstiller de ved at "sutte" påtæpper eller andet
    Ud af mine 11 har jeg 2 som gør det. Herman gør det hver dag. Pippi en gang imellem
    Det er ikke noget man gøre gøre noget ved med mindre at de spiser tæppet


  • Simba
    Simba Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 4
    #4   2. jan 2022 Okay, så er jeg mere rolig, for det er på tæpper og når jeg har jumpsuit på, men han gør det ikke med min mand

  • #5   3. jan 2022 Flyttes killinger for tidlig fra deres mor (og det er 12 uger) ses ofte adfærdsproblemer

  • Simba
    Simba Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 4
    #7   3. jan 2022 Lis *
    Jeg fik afvide at han var 12 uger da jeg hentede ham, men kan også se at andre hvis katte er ældre de gør det


  • #8   3. jan 2022 Pippi var 4 mdr da jeg hentede hende. I starten gjorde hun det meget. I dag er hun næsten stoppet med det. Men som du kan se på billedet ja så r hun det stadig ind imellem
    Men der er bare nogle killinger som har behov for mere.
    Oftes går det i sig selv igen. Andre bliver ved til de ikke er her mere
    Har haft begge dele


  • #9   3. jan 2022 Jeg har 4 stk og de 3 gør det smiley

    Andersen når han er kommet ind for natten, så skal hans tæppe lige gennemæltes (og han er gammel), Freddie kan ikke stå for vasketøj, så som sure sokker... og Lucas (som i øvrigt havde sin mor i 16 uger) gør det når han putter sig i et tæppe.

    Så ingen alarm og du skal ikke gøre noget smiley

    Tillykke med din killing smiley


  • Simba
    Simba Tilmeldt:
    jan 2022

    Emner: 1 Svar: 4
    #10   3. jan 2022 Husk vildkatte
    Mange tak, håber lidt det går væk igen.


  • #11   3. jan 2022 Min nr 2 kat havre en sutteklud, så den fik han så snart han suttede eller bare snusede lidt rigeligt til noget, han var næsten 9 mdr da jeg fik ham fra opdrætteren, så ikke for tydeligt hjemme fra.
    Jeg havde en veninde som havde 2 søstre, det var redningskatte, og tidligt væk fra mor, hun var død, den ene brugte sutte/ældetæppe og kun det blev brugt, hun klippede det i mindre stykker, så hun havde i lang tid smiley
    Jeg har tit et tæppe over mine ben, så er det ok de ælder, selv med spidse kløer.


  • #12   4. jan 2022 Hvad vejer din killing?

    Mange har desværre en ret selektiv hukommelse, når det kommer til, hvornår deres katte har født

    Jeg ser ofte mennesker, der bliver snydt, hvor killingen faktisk ikke er mere end 7-8 uger.


Kommentér på:
Adfærd

Annonce