{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Hvad skal vi dog gøre ? Hun tisser overalt {{forumTopicSubject}}

Vi har jo lille Julie ...En rigtig dejlig kat, ikke steriliseret, men på piller ...

Før vi flyttede begyndte hun at tisse overalt ... På tøj, ting, gulvet, alt ... så kom der ro på tingene en kort overgang ... Nu er hun så begyndt igen .. Igår gik det ud over kærestens dyne, så vores hunds dyne som han har på gulvet, og derefter har hun pisset på vores gang gulv ....

Kattebakken var fin og ren ... Der blir tømt fra to gange daglig, og alt grusset blir skiftet to gange i ugen, så blir bakken vasket over i rodalon og derefter nyt grus i ... Vores katte er indekatte, så derfor er det vigtigt de har ren kattebakke hele tiden ...

Nogen bud på hvad der kan være galt ?

Vi er lidt desperate og trætte af hende lige nu ..... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal vi dog gøre ? Hun tisser overalt
  • #2   7. apr 2008 Lotte ... Vi har nemlig også spekuleret på om det er det ... Hun er ikke en avlskat, så neutralisering ville helt sikkert være en mulighed ... Men nu har det stået på on/off i to måneders tid, så nu er vi vedat overveje vores mulighed ... Har også overvejet at ringe til dyrlægen for at hører deres mening, og om de mener det ville hjælpe at få hende neutraliseret .. Ellers ville det jo være spild af penge at få hende neutraliseret ...

• #3   7. apr 2008 Stefanie:
    Er hun en udekat? Hvis ja, ved du så om der er andre katte?

(Muligvis føler hus sig stresset, og derfor tisser alle vegne)?

Vi fik vores hankat kastreret pga han tissede overalt. Men lige meget hjalp det. Det viste sig at han havde en "magtkamp" med en strejfende kat, så han begyndte at få stress og afspore sine territorier inden for...

Jeg håber virkelig for jer at det hjælper med at få hende neutraliseret.

Du må gerne opdatere når der er noget nyt.

Knus Sanne

• #4   7. apr 2008 Du skal vaske hendes bakke med klorin/ajax eller noget i den stil , det tiltrækker katte , hvor rodalon neutraliserer lugten og så føles bakken ikke særligt tiltrækkende .............

• #5   7. apr 2008 Sanne ... Nej hun er indekat ... Kun indekat .... Der render mange katte rundt udenfor, som tilhører naboen ...

Tina .. Det ved jeg såmænd godt, vi har allerede en hunkat som er steriliseret ... smiley Men vi nåede ikke at få hende stereliseret inden løbetiden væltede ind ... Så vi måtte give hende p-piller ...

• #6   7. apr 2008 Du skal også sørge for , at alle de steder hun tisser , der vasker du af med rodalon eller eddike , også dynerne ........
    Sådan at du neutralisere urin lugten de rigtige steder .

• #7   7. apr 2008 Heidi ... Kan man godt putte rodalon med dynen en tur i vaskemaskinen eller ? Ved godt det er super godt at bruge og tager lugten .... smiley

• #8   7. apr 2008 Ja , kom det i istedet for skyllemiddel :o)
    Men ALDRIG i kattebakken , den sku jo helst tiltrække hende *s*

• #9   7. apr 2008 Heidi .. .Heller ikke vaske den af i rodalon ? Vores to andre katte har nemlig ingen problemer med at bruge bakken selvom den blir vasket af i det ?

• #10   7. apr 2008 Du kan godt vaske den i rodalon , men så skyld den bagefter med ajax elle sådan noget , det gør altså en stor forskel og aja/klorin tiltrækker kattene

• #11   7. apr 2008 Heidi ... Det vil jeg da gøre næste gang så ... smiley Tak for rådet ... smiley

• #12   7. apr 2008 Var så lidt og håber det virker for din kat , min venindes hold helt op og blev mere harmonisk :o)

• #13   7. apr 2008 Heidi ... Det håber jeg også .... Hun er en mega dejlig kat ... Men idag da vi stod op var jeg dælme ikke glad for hende ....

• #14   7. apr 2008 Hvor mange tissebakker har i ?

Der skal helst være én pr. kat + en ekstra, da nogen altså ikke vil dele.

OG så skal i få lavet en urinprøve hos dyrlægen...katten kan have en urinvejsinfektion.

• #15   7. apr 2008 Camilla .... To styk ... Men nu har de været fælles om dem i over 6 mdr ... Uden problemer .. De er først kommet her inden for de sidste to mdr ...

• #16   7. apr 2008 Hej Stefanie

Der er 100 % forskel om vi snakker killinger og så fertile dyr. Prøv at sætte en ekstra bakke op....og husk lige at få hende tjekket ved dyrlægen.

• #17   7. apr 2008 camilla .... Okay ... Tak det skal jeg gøre ... smiley

• #18   7. apr 2008 Du kan ikke vaske dynen i rodalon i vaskemaskinen? Det har jeg i hvert fald hørt.. Men det man kan er at lægge dynen i blød i rodalon hvor efter du vasker den....
    eller er det mig der har misforstået??? smiley

• #19   7. apr 2008 Det vigtigste: Urintjek, neutralisation og ekstra bakke er allerede nævnt.

Men lige en ting til, du kalder dig "Stephanie - nu med vuffer". Så jeg tænker, om der også kan være noget stress indblandet... begyndte tisseriet, da I fik hund?

Mht. dynevask, så ville jeg nok ringe til producenten af Rodalon og spørge om, hvordan man bruger Rodalon korrekt.

• #20   7. apr 2008 Tinka .... Det begyndte et godt stykke tid efter vii havde fået hund ... Hunden har vi haft i 6 mdr ca ... OG hendes tisseri begyndte for cirkus 2 mdr siden ... Men ... Katten kommer til dyrlæge imorgen ... De mener det er fordi de p-piller hun får ikke fungere for godt ...

Lagde mærke til hun her til aften stod med rumpen op af en kasse og så skød hun ellers stråler ud i stående stilling .... ALtså hun gjorde det jeg betragter som at strinte ....

• #21   8. apr 2008 God ide med dyrlægen. Lad os høre, hvordan det går. Jeg håber I får løst problemet.

(og stil den nye grusbakke et sted hvor hunden ikke har adgang)

• #22   8. apr 2008 Kattebakker startede ud med at stå på badeværelset .... Det duede ikke ... Så nu står de i kælderen ...

• #23   8. apr 2008 Torsdag morgen skal indleveres ved dyrlæge og steriliseres ... De mente det var det der skulle til, så det krydser vi fingre for og håber ... smiley
    Men de tjekker hende selvfølgelig i samme omgang ..

• #24   8. apr 2008 Pøj pøj med det smiley

Kommentér på:
Hvad skal vi dog gøre ? Hun tisser overalt

Annonce