{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Hvor bliver jeg tosset-Hund/Drægtig kat {{forumTopicSubject}}

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=37886

Lavede denne tråd for at høre hvordan og hvorledes..... Jeg hentede katten hjem så den kan få et godt hjem og føde hende's killinger uden at skal være bange for, at blive flyttet når hendes babyer er kommet... som den anden skulle i den familie

Ja jeg har en STAFFORDSHIRE BULL TERRIER!!!!!!!! hvad har det lige at gøre med problemet. Missemoar er næsten på størrelse med lucky. Han lader hende være og der er ingen problemer.. Han har fundet ud af at missemoar ikk vil dele hende-s mad med ham...

Ellers går de og passer dem selv. Ja hun ligger i bruskabien eller håndvasken på badeværelset..
Ja jeg vil lade hende og killingerne være derude indtil de kan komme ud af fødekassen. så skal de være ude på min LUKKEDE altan og have fri mulighed for at løbe... de skal være i lejligheden...

Jeg har masser af plads til dem... Jeg kan sådan set ikk lige gøre for at badeværelset var det eneste sted jeg kunne lukke af med en skabslåge som hun kunne og kan hoppe over uden problemer.. Hun kommer ind til os når hun vil.. Hun skulle nok bare lige have tiden for sig selv.

Jeg søger viden og råd herinde.... Men hold da op... Hjælper man er det ikk godt nok og Hjælper man ikk så er det heller ikk godt nok.. hvad sker der lige for denne verden...

Når den anden kommer så er killingerne 8 uger så det skal jeg nok få til at gå... og så har vi alle sammen vendet os til at have både hund og kat sammen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor bliver jeg tosset-Hund/Drægtig kat
  • #1   8. apr 2008 hvorfor er det et problem at hun var ude på badeværelset når hun frit kunne hoppe over? any way. jge har selv taget en højgravid kat i pleje som fødte 6 dage efter hun kom hjem til os. hun var der meget her kommer jeg agtig og hun fødte 5 sunde killinger, fødslen stod hun selv for jeg kiggede bare på og stod klar med lækkeier. ikke en gan har jeg skulle hjælpe med erstatning det klarede missemor os selv og ja de voksede og blev store og fine. vi havde os killinger afgrænset i starten til de var helt renlige (vilket de hele tiden har været men det kan man jo ikke vide med det samme), der fra var de så i i resten af huset til de flyttede.

• #2   8. apr 2008 Det var sådan set for at den tidligere som havde Ruth. satte hende og en anden kat til salg herinde.. den ene havde fået killinger 3 uger og Ruth som står til at føde... deres barn havde fået allergi..

så derfor tager jeg hende til mig.. fordi mener at jeg kan give hende det som hun har brug for..

Jeg har skilt dem af med en låge som ikk er højere end 40cm så kattemoar kunne selv bestemme hvor hun ville være.. men idag har der ikk været noget overhovedet mellem dem. og de har været sammen i hele lejligheden.. lucky har været lidt hurtig en gang fordi han ville lege da hun kom gående... men der sagde hun fra.... hun siger ellers ikk noget til ham...

så er ikk bange for at der bliver nogle problemer. det hele er gået i deres temp.. mest hende's da det er hende som kommer ind i lucky hjem...

• #3   8. apr 2008 Jeg kender ikke lige til din sag, men vil lige minde dig om at killingerne skal være ved deres mor til de er MINDST 12 uger..

Så du nævnte noget med når de blev 8 uger.. håber ikke du har tænkt på at flytte dem fra moderen der...

• #4   8. apr 2008 vil da snart mene at det er hende som har sat de katte til salg der ikke er for snu.

men godt at misserne trives :o)

• #5   8. apr 2008 Wennie... hvis du læser hvad der står ved du hvorfor jeg nævner 8 uger. jeg ved at killingerne skal være 12 uger og hvalpe 8 uger... Jeg er ikk sådan en hovedeløsavler....

Jeg har også gjort meget ud af hvad der skal gøres når de kommer fra mg af. hvis du læser min anonce

• #6   8. apr 2008 Jeg har ikke læst din sag, men jeg må indrømme, at jeg bliver en smule "ærgelig" over dit seneste svar.

En af de ting der gør, at KG har et mindre godt "ry" er, når folk svarer så negativt som du gør.

Hvorfor ikke bare gentage dig selv, og skrive hvad dine planer og intentioner er??

Winnie ville sikkert bare informere dig om, at killinger skal være min, 12 uger gamle, inden de forlader deres mor...

Lige et "surt opstød" herfra...

• #7   8. apr 2008 Be lucky...

Jeg ville nu bare gøre opmærksom på at de skal være 12 uger... der er mange som stadig tror, at 8 uger er den rigtige alder..

• #8   8. apr 2008 Ja og jeg skriver hvis du læser hvorfor jeg nævner 8 uger.... der var intet surt overhovedet...

jeg hader selv folk som ikk gør hvad der er rigtigt inden for avl...

• #9   8. apr 2008 Annette: hvad mener du lige med denne linie???

Hvorfor ikke bare gentage dig selv, og skrive hvad dine planer og intentioner er??

• #10   8. apr 2008 Jeg mener, at du "bare" kan skrive hvad du ved ang. killinger. Eks.
    "Jeg ved godt at killinger skal være 12 uger gamle, men vi får en ny hund/et kuld hvalpe, når de er omkring 8 uger gamle" - eller hvad der nu sker på det tidspunkt...

Men jeg reagerede blot på den måde hvorpå du skrev:
    Wennie... hvis du læser hvad der står ved du hvorfor jeg nævner 8 uger. jeg ved at killingerne skal være 12 uger og hvalpe 8 uger... Jeg er ikk sådan en hovedeløsavler....

det virker på mig, som om du står med hænderne oppe allerede...

• #11   8. apr 2008 Nej jeg skriver at når den nye killing som jeg har bestilt kommer er disse killinger 8 uger... så der skal vi nok få tingene til at gå...

Jeg ved killinger skal være 12 uger.. ingen siger de er det når de kommer herfra.. de er måske ældre... jeg har haft katte før osv. så det er jeg godt klar over. jeg har bare aldrig haft en kat der skulle føde... derfor jeg søger viden.. men alle her i lejligheden har det godt.

jeg bliver bare tosset når folk dømmer mig på min lejlighed - hund og at jeg skal give hende tilbage. hallo.... hvorfor lige det.

• #12   8. apr 2008 Jeg kan godt forstå du bliver forarget over folk.
    Du prøver at hjælpe en missmor, - og andre rakker dig ned, sikke en taknemmelighed at få smidt i hovedet !
    En staffordshire bull terrier er en dejlig og stille og rolig hund - og de kan sagtens lære hinanden at kende, men da missemor er høj gravid bør du tage det stille og roligt .. smiley
    Sørg for der er huler til missmor så hun har noget at gemme sig i , og så prøv at lade Lucky snuse til hende, missemor siger selv fra hvis det er for meget, og hvis hun gemmer sig - så sørg for lucky ikke går over til hende, for så vil hun have fred.
    Fordi hun kun har 35 kvm. er det ikke ensbetydende med der er for lidt plads, i ved ikke hvordan hendes lejlighed er indrettet og hvordan med værelser osv.
    Så lad nu være med at dømme ud fra dette..

Du er ikke ond når du lader hende være derude, hvis hun bliver liggende uden at pive eller kradse er der intet, så er hun fint tilfreds med dette sted, og bare lad hende ligge hvis hun gerne vil være der smiley

Synes i alle sammen skal slappe lidt af og prøve at hjælpe istedet for at rakke hende ned, jeg forstår godt hun bliver sur når hun blot prøver at gøre noget godt for en høj gravid kat !..

Håber alt kommer til at gå godt, ellers er du velkommen til at skrive til mig..

mvh Helene.

• #13   8. apr 2008 Jeg kan godt forstå, at du bliver tosset, når du "dømmes" på forhånd.

Mit råd til dig er måske, at lade være med at "dømme" andre, og svare som om vi allerede er på vej til at angribe dig smiley
    Kan du følge mig?

Men jeg kan lige kigge din tråd igennem, og give dig min vurdering..

• #14   8. apr 2008 det har jeg heller ikk gjort... intet hvad jeg har skrevet er ment surt i denne tråd. udover det første.. men ikk til jer andre. vil bare sige og give min mening..

Jeg har tænkt mig at killingerne skal fra os af når de er omkring 13 uger... de skal være klar til det.

• #15   8. apr 2008 Helene.. vi i denne her tråd har ikke rakket ned på hende.. vi prøver bare på at give råd

• #16   8. apr 2008 Winnie - det var heller ikke kun denne tråd jeg hentydede til , men også den anden smiley

• #17   8. apr 2008 Nu har jeg lige læst tråden, og jeg må altså indrømme, at du ikke har ret mange odds med dig....

En højgravid hunkat kan blive enormt stresset, og som følge deraf, kan hun finde på at æde sine killinger.

Hvad kender du til kattens baggrund?
    er den vant til hunde? Hvis ikke, så stresser du den rigtigt meget, og det kan i sidste ende være fatalt for de små killinger.

Det er meget naturligt for en kat, at være lidt forsigtig et fremmed sted. Når dette fremmede sted også har en ukendt hund, så bliver den endnu mere stresset, og hvad nu hvis din hund ikke kan sammen med missemor??

Der er rigtig mange ting, du er nødt til at tage højde for.

Mit råd til dig er, at du enten skal finde et andet hjem til missemor, så hurtigt som muligt, så hun kan få den fornødne ro ila t opfostre killingerne, ELLER at lave en masse huler hun kan gemme sig i.

Det er ikke sikkert, at din hund og katten nogensinde vil blive venner, for hun er sikkert så frustreret over fytningen så tæt på fødslen, og hun vil sikkert forbinde din hund med den utryghed, og det kan give rigtig trælse gnidninger mellem de to dyr - og det kan også ende fatalt for de små killinger, for din hund KAN finde på at angribe dem, når de bliver større.

Jeg kan sagtens se, at du gør det af dit gode hjerte, men der er utroligt mange MEN'er og HVIS'er, og det kan koste killingerne dyrt.

Hvis jeg skal kommentere svarene i den anden tråd, så kan jeg ikke se, at har snakket ud fra din hunds race, men det faktum at du har en hund.

Jeg siger dette for at hjælpe dig og ikke for at "rakke dig ned" - som Helene skriver. Og jeg mener heller ikke, de svar du har fået i den anden tråd rakker dig ned. De siges blot for at hjælpe og vejlede dig.

• #18   8. apr 2008 Men jeg tager heller end gerne imod råd... Jeg vil bare gerne have at lille missemoar føder NU!!!! så den del er over LooooL

Man kan mærke hende's patter er hårde.. hun ligger meget ned.....
    hun har fundet min håndvask nu os...

men jeg skal nok skrive når hun føder... håber det sker snart. da både mig og min veninde som var nede og hente hende med mig går og venter...

• #19   9. apr 2008 Min hund og katten har ikk noget problem. de kan være sammen.. de ligger ikk i ske, men de lader hinanden være...

Min race har ikk en skid med denne historie...

Jeg har taget katten til mig for den anden familie ikk kunne have den da sønen har fået allergi...

de havde også hund. som er mere vild og lalleglad end min..

De har ikk vac - øremærket - ormekur til kattene overhovedet. så dette kan jeg ikk gøre før killingerne er født..

så jeg kan ikk lige se der er mange MEN og HVIS...

• #20   9. apr 2008 Hallo min hund kan med katte... killinger ..... så hvorfor er det lige at han skal angribe dem?????

• #21   9. apr 2008 Så længe hun ikke føler sig 100% sikker, så kan fødslen godt trække ud.

Jeg ved ikke rigtigt, om du har forstået de konsekvenser det KAN have, men jeg håber det bedste for killingerne..

Lige nu må jeg indrømme, at jeg har mine tvivl, men forhåbentligt tager jeg fejl..

Du siger, at du hellere end gerne tager imod råd, men du har slet ikke kommenteret de råd du fik i den anden tråd. Du har heller ikke kommenteret de råd der er kommet i denne tråd, så jeg ved faktisk ikke helt, hvor "villig" du er til at tage rådene til dig.

Men alt mulig held og lykke til de små... Jeg er bange for du får brug for det.

• #22   9. apr 2008 At sige hunden vil angribe dem Annette O - er i mine øjne noget være pladder !
    Jeg har i hele mit liv haft en del katte sammen med 3 hunde, både hvalpe og gamle, og har aldrig oplevet de har angrebet kattene !
    En kat siger fra i tilfælde af at katten synes det er for meget - de fleste hunde tager det til sig med det samme da kattens reagtion er så hurtig og tydelig at hunden ikke er i tvivl - medmindre hunden er meget hvalpet ...

jeg kan ikke se hvorfor den kommentar skulle slynges ud når du ikke kender hunden ..

• #23   9. apr 2008 Annette O - trådstarter og jeg har taget kontakt til hinanden, og jeg skal nok sørge for disse killinger kommer godt til verden. .
    personen her vil gøre hvad hun kan for at de killinger har det godt og får den bedste start på livet - og så nytter det intet at du sidder og er så negativ overfor hende..

HUn gør hvad hun kan , - og hun får hjælp fra mig..

• #24   9. apr 2008 Vær nu sød og læs det jeg skriver... Jeg siger ikke, at det VIL ske, men at det KAN ske.

Racen kommer du selv ind på i dit første indlæg:
    Ja jeg har en STAFFORDSHIRE BULL TERRIER!!!!!!!!

jeg svarede dig blot på, at ingen har kommenteret hvilken race du har, men at du har en hund.

Du skriver ingen steder, at din hund kan med katte, så derfor kommer vores bekymring..
    En ting er en voksen missemor, der tydeligt viser hunden hvor skabet skal stå, men en anden ting er små killinger, der ikke har en jordisk chance mod en hvilken som helst hund, hvis det skulle tricke hunden til at bide.

• #25   9. apr 2008 jamen så vær bange for dem.. men igen da du ikk kender mig - hunden og mit hjem. så kan jeg ikk lige se at der er noget at være bange for...

her er der kun mig og lucky. ikk 2 børn - 2 andre katte - 6mdr hvalp som er til at forstyre... nej vi klare den...

det er ikk råd jeg har fået synes jeg... der er nogle og dem takker jeg for.. men andre mener at jeg er en som overhovedet ikk aner hvad jeg har med at gøre...

• #26   9. apr 2008 annette: hvis du læser den tråd jeg linker til.. kan du se hvorfor jeg skriver det sådan.. fordi folk dømmer mig udfra at jeg har sådan en race. det er det Felis gør...

• #27   9. apr 2008 Jeg giver råd ud fra den viden jeg besidder. Jeg kan se at de andre i den anden tråd har samme holdning og mening som jeg, så jeg er nok ikke liiiiiiiijiige helt tabt bag en vogn.

men fint nok - jeg trækker mig fra tråden.
    Prøver at give råd, men kan høre. at I ikke er interesseret i at høre dem, så fair nok..

Held og lykke

• #28   9. apr 2008 annette hvilket råd har du givet.. skal jeg give katten til andet hjem... det vil sige 3 hjem mens hun er graviid???

• #29   9. apr 2008 Okay - én udtaler sig om racen og det gør os alle til ..... ??

• #30   9. apr 2008 nej...

Men hun har det godt... min hund æder ikk hende eller killingerne... han ved hun siger fra overfor ham....

• #31   9. apr 2008 Så er det hele jo godt kan jeg læse mig frem til....Helene hjælper .....be Lucky og opstår der problemer kan de jo altid henvende sig igen...

• #33   9. apr 2008 Er det den her kat, som venter killinger hjemme hos dig:

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=37938

OG jeg er i øvrigt enig med Felis .....

• #34   9. apr 2008 Vil lige fortælle dig en grim oplevelser, jeg har haft med en af mine katte og den ene hund, og jeg vil også indskyde, at huset er på ca. 150 kv.m.

Hundene, mor (kom som 8-ugers hvalp) og hendes datter er hhv. 14 og 12 år og er en del af husets socialt velfungerende flok, dvs. alle spiser og sover sammen på skift indbyrdes, og her har aldrig været problemer, når her er killinger. De kravler rundt på hundene, som ingen ting gør dem.

Pludselig og uden varsel angriber en hunkat på 7 år med killinger den ældste hund, der bare lå og kiggede. Katten var uden at overdrive som et frådende vilddyr, og hunden hylede og prøvede at flygte med furien efter sig. Igen fik hun fat i hunden, som skreg, og jeg greb selvfølgelig ind. Hunden opholdt sig derefter klogeligt helt frivilligt de følgende dage på førstesalen og kunne kun være i fred for katten, når jeg var ved siden af, men hun lå og lurede efter hunden hele tiden.

Efter 3 dage på den måde gik katten med høj haleføring hen til hunden og gned sig op ad den, som ingen ting var hændt. De var igen venner, og der har intet været siden.

Dette var bare for at forberede dig på, hvor utilregneligt en ellers fredelig, <b>hjemmevant</b> hunkat med killinger kan reagere.

Hunden ville jeg til gengæld ikke være bange for skulle gøre katten noget.

Og dog!
    Har du nogen fornemmelse af, hvordan din hund vil reagere, hvis killingerne, når de begynder at myldre rundt, vil prøve at smage på dens mad, mens den spiser eller ligger og gnaver i et kødben?

Jeg synes, det er utroligt flot gjort af dig at give den vordende missemor et hjem - ingen tvivl om det - men vær forberedt på lidt af hvert, ikke?

Jeg krydser fingre og ønsker, det må gå godt uden de store problemer.
    Hvis ikke, er du velkommen til at sprøge om råd.

• #35   9. apr 2008 PS:
    Nu har jeg læst din anden tråd, og så er jeg altså mere end betænkelig ved situationen.

Du skriver bl.a. om din hund:
    "lucky har været lidt hurtig en gang fordi han ville lege da hun kom gående... men der sagde hun fra.... hun siger ellers ikk noget til ham..."

Der skriver du ellers i din præsentation af hende under *tricks*, at hun knurrer ad ham. Og at du for ikke så lang tid siden måtte have ham i line.
    -
    Og så lidt praktisk:
    En hunkat med killinger, vil altid søge så langt væk fra dem som muligt, når hun skal på bakken. Det er et indbygget instinkt, for at rovdyr ikke skal få færten af hende og dermed killingerne. Så du kan altså ikke forvente, hun skal bruge bakken, hvis den også står på badeværelset. Den må forresten heller ikke stå i nærheden af hendes mad.
    Så under alle omstændigheder er du nødt til at stille den et andet sted i lejligheden, og du ved vel, at "indholdet" i en kattebakke er det rene guf for de fleste hunde, og især når der er blandet blodigt udflåd i.

Tænk dig godt om!

Den veninde, som hentede katten sammen med dig, har hun dyr selv?
    Hvis nej, kunne det måske være værd at overveje, om hun kunne have katten.

• #36   9. apr 2008 hej be lucky.

Jeg skrev også lidt i den anden tråd om hule-byggeri. Det samme er der en del andre der har gjort uden at du lader til at have taget rådet til dig.

Her kunne mismor jo så være i fred hvis Lucky skulle blive overivrig og ville lege.

Flot af dig at tage kattene ind, jeg tror bare folk reagerer på at du ik virker som om du fuldt ud har overvejet situationen inden du tog katten til dig. Jeg ville eksempelvis ikke tage en gravid hunkat ind, der ikke er vaccineret eller noget, da jeg har to andre katte som jeg ikke vil have skal blive syge, samt som jeg ikke ved hvordan mismor ville reagere overfor.

Jeg tror, uden at kunne læse andres tanker, at det er de overvejelser de efterlyser nu.

Nemlig at du, istedet for at forsvare dine handlinger og råbe op om at din hund ikke gør katten noget, siger "okay, denne situationen er måske ikke optimal. jeg vil være opmærksom på de ting i påpeger, såsom en agressiv missemor, en legesyg hund, voldsomme killinger osv.

ang det med de 8 uger skriver du ikke i denne tråd noget om at det er fordi du skal have en killing der..du skriver

"Når den anden kommer så er killingerne 8 uger så det skal jeg nok få til at gå... "
    Winnie har så ikke helt forstået det med "den anden", hvis ikke hun lige har læst den meget lange tidligere tråd.

jeg vil ikke rakke på dig, og bor selv i ishøj så hvis du skulle få brug for hjælp så sig bare til.
    Mvh Nina

• #37   9. apr 2008 Hmm ja, nu vil jeg lige sige at da jeg boet hjemme hos min mor, der har vi altid haft hund og kat sammen, uden problemer.. For nogle år siden, der tog vi en høj gravid hun kat til os.. Vi viste ikke hvad vi sku gøre.. Og vi havde en lalla glad hund..
    Men lad mig sige det såen.. Hund og kat havde det fint.. Hun lage sig tit ud på badeværelse, fordi der var varme i gulve.. Vi havde ingen fødekasse osv.. Men vi havde en bette kattekurv.. Hun lage sig så bare under et skab og fødte sine små killigere.. Og ja, killinger og mor havde det fint.. Og der var inte med hunden..
    Tror os at man kan risikere og pylder for meget om sine dyr.. De ska jo nok selv finde ud af det.. Så længe hun har et sted og være alene, ja så ser jeg inte problem..
    Af hvad jeg kan høre, så har hund og kat det jo super godt..
    Og synes det er dejligt at du har ku tage den bette mor mis til dig.. Glæder mig til og høre, når hun har fået sine killigere :o)

• #38   9. apr 2008 Jeg tog katten til mig- da jeg mente det er syndt for hende at hun skal flyttes rundt... Hun brummer af lucky når han kommer for tæt på når hun spiser..

Jeg prøver at få det hele til at gå. er meget obs på dem begge... men de kan godt sammen med hinanden nu. da de har haft den tid at vende sig til hinanden...

Jeg har haft lucky sammen med mormis og killing før så der var ikk noget.

Jeg ville ikk gøre det vis jeg viste at lucky ikk ville kunne lade hende vlre... han er meget obs på hende.. han sal hele tiden lige ud og kigge til hende.. hvis han ligger og sover i sengen - høre en lille bitte lyd fra badeværelset er han derude med det samme. bare i døråbningen..

missemoar siger heller ikk noget til ham mere udover når han kommer for tæt på hendes mad...

• #39   9. apr 2008 alt det med at bakken skal stå der og maden der og hulen der.. det ved jeg også godt... jeg har styr på alt det..

Jeg har styr på min hund og nu min kat..

Jeg mangler bare råd ang hvordan og hvorledes med en fødsel.....

ikk andet...

nej jeg har råbt op, da jeg bare har læst det negative og jeg gider ikk undskylde overfor det. jeg kan virkelig ikk se hvorfor det er så dårligt det jeg gør.. lucky er voksen og han skal lige se katten an som hun skal ham.. han lader hende gå rundt nu.

• #40   9. apr 2008 *mega* jeg havde ham i line den første dag - så hun lige kunne se det hele an og jeg kunne være sikker på at lucky blev.. så det er sku ikk for at han æder hende.. ja han har løbet over til hende en gang hvor hun sagde fra. siden har han ikk gjort det..

ja hun brummer af ham når han kommer for tæt på. men ikk meget andet.

• #41   9. apr 2008 Min bekymring drejede sig nu også mere om din hund end om katten.

Læs lige mit indlæg igen ikke!

PS: Og jo, en kat kan godt finde på at bide sine killinger ihjel, hvis hun er stresset eller føler sig truet.
    Hørte i sin tid om en hunkat med killinger, som gjorde det.
    Hun havde sit eget værelse med lukket dør, men familiens hunde stod tit og gøede udenfor. Det var nok!

• #42   9. apr 2008 Jamen lucky klare den.. han ligger bare på sin pude og nyder livet som han gjorde før missemor kom.... missemor virker altså ikk stresset..... lucky siger ikk noget til hende overhovedet.

jeg har lige lagt nye billeder ind..... så man kan se hende og hendes fødestue/badeværelse

• #43   5. maj 2008 Hvorfor har alle herinde det med at skulle komme med negative synspunkter og sure opstød??
    Er det ikke meningen vi skal hjælpe hinanden?? Om man så er erfaren opdrætter eller lige har fået sin første kat???
    Synes det er synd og skam at, hvis folk har brug for hjælp er det eneste de får en sur kommentare og afvide at man burde komme af med sin kat eller hund.
    Accepter at vi ikke alle er ens og har forskellige måder at holde vores dyr på. Om vi lever på 35 eller 250 kvm , er ude eller inde, kan katten eller hunden sagtens have det godt.
    Hvor er jeg skuffet over at vi ikke længere er her for at hjælpe hinanden.

Held og lykke med mismor og killingerne. Håber i nyder hinandens selvskab ;o) Er sikker på det hele nok skal gå.

Kommentér på:
Hvor bliver jeg tosset-Hund/Drægtig kat

Annonce