{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

Herman .
Herman .
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Køb af kat - Hvad skal jeg se efter {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er ved at se mig om efter en kat, og kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg skal gå efter.

Jeg har endnu ikke bestemt mig for, m det skal være en alm. huskat, en racekat, eller om det skal være en kat fra et internat. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer, hvad der er fordele og hvad der er ulemper ved disse.

Jeg har masser af tid til at finde den helt rigtige kat, så derfor kunne jeg godt tænke mig at få nogle gode råd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af kat - Hvad skal jeg se efter
  • #1   13. apr 2008 Hej Herman

For et stykke tid siden oprettede jeg et indlæg, med en masse gode råd til nye/kommende katteejere. Der kan du læse en hel masse gode råd fra mig og andre herinde ;-))

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=37018

Desuden skal du være opmærksom på, at killingen minimum skal være 12 uger gammel, inden den flytter fra sin mor smiley
    Læs evt. denne tråd..

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=34626

Her er en hel masse llæsning at gå i gang med.

Held og lykke med at finde din kommende kat smiley

• Herman .
    Herman . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #2   13. apr 2008 Hej Anette

Tak for svaret. Jeg må i gang med at læse smiley

• #4   13. apr 2008 Hvis du er ligeglad med race, så køb da en kat fra evt. Inges Kattehjem, - der sidder så mange katte og bare venter på et godt og kærligt hjem, - og de er alle øremærkede, neutraliserede og dyrlægetjekket. Personalet der er også gode til at matche de forskellige kattepersonligheder med køberne.

• #5   13. apr 2008 det er jo forskelligt fra person til person. indtil min kæreste viste mig en maine coon kat har jeg altid bare ville have en alm. huskat. men jeg faldt pladask for en maine conn. min fordi de bliver så store. jeg har to stk nu, og jeg synes helt klart de er de bedste katte. og de er de bedste indekatte. vi kan sagtens have vinduet helt åbent uden at de hoppe ud. de ved godt at det er inde de hører til. nu ved jeg selvfølgelig ikke om din skal være indekat. men hvis der ikke er nogen race du falder pladask for, så sys jeg du skal finde en kat på et internat . hvis jeg havde mere plads ville jeg gerne have haft katte fra et internat også. Du giver en kat et hjem, ikke bare en kat men en kat der egentlig ikke har noget hjem. men gå ind på killingelisten.dk og kig på de forskellige racer og se om der er nogen du er helt vilde med. der finder du jo også opdrættere.

puha det blev jo en hel roman. :o) typisk mig smiley

god dag til alle.

mvh Anika og misserne

• #6   13. apr 2008 Kig herinde på de forskellige racer, og lån kattebøger der beskriver de forskellige racers typiske temperament for at finde en der passer til din levevis.
    visse racer kræver mere aktivering end andre, nogle katte skal børstes hver dag og andre skal aldrig børstes. hvad passer til dig.
    Når du har fundet ud af hvilke racer der passer ind hjemme hos dig så er det bare om at kigge på de forskellige sider med salg af dyr. pludselig dukker den rigtige kat op og så er det ellers bare med at komme ud og kigge.

Vi valgte at tage to killinger da de kan underholde hinanden mens vi ike er hjemme om dagen og så er der også en til hver arm om natten*G*

Kommentér på:
Køb af kat - Hvad skal jeg se efter

Annonce