Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af ældre kat
  • #3   31. maj 2012 Jeg har fået flere hitte katte ind der var 3+. Det er bare at smide den ind sammen med de andre katte så plejer de at finde ud af det smiley

Somreglen er de jo også "opdraget" når de er over 1 år så det er jo et plus!

• #4   31. maj 2012 jeg syntes den eneste ulempe ved at købe en ældre kat er at man ikk kan se den vokse og udvikle sig.

• #5   31. maj 2012 jeg fik winston da han var 40 uger. og opdrætteren kunne fortælle alt muligt om hvordan han var og hvordan han ville reagere overfor fremmende fordi de kendte ham så godt.

• #6   31. maj 2012 Jeg ville ikke betænke mig på at anskaffe en voksen kat.
    En killing er ganske vist bedårende (det er alle killinger), men du ved ikke, hvad den udvikler sig til. En voksen kat har fået "personlighed" og du får som regel, hvad du ser.

• #7   31. maj 2012 Jeg har lige fået min dejlige kat hjem for ca 14 dage siden og han er fra 2009,
    Han er så skøn faldt til rigtig hurtigt elsker og nusse og følger mig næsten over alt.
    Har slet ikke fortrudt et sekundt at han er voksen smiley

• #8   31. maj 2012 Jeg fik bailey som 7 års, og det har jeg været glad for, da jeg derfor ikke skulle lære hende tingene og hun var en velfungerede kat der vidste hvad hun måtte og ikke måtte ..
    Og så forelskede jeg mig bare fuldstændig i hende så der var ikk så meget valg efter alder smiley

• #10   31. maj 2012 Tøffe er tidligere avlskat, vi har ikke fortrudt, han faldt hurtigt til, selv om han var seks år, og havde været et andet sted siden opdrætteren som vi fik ham fra. I august bliver han 8 år og han har det strålende. Har også billeder af ham helt fra killing.

• #11   31. maj 2012 det lyder super smiley jeg er meget glad for alle de positive kommentar smiley

• #12   31. maj 2012 at sætte en killing sammen med en voksen(selv om den voksne er legesyg) er måske ikke det bedste for killingen, da den store ikke gider lege lige så længe og meget som en killing, og det er lidt synd for killingen;-)
    det er bare min erfaring og mening;-)

• #13   31. maj 2012 en killing kan du selv præge lige til den du vil havde det kan du ikke med en voksen kat .

• #14   31. maj 2012 troede at killinger var prægede allerede inden de bliver solgt.....har læst og hørt at det bliver de af moderen;)

• #15   31. maj 2012 ja det er også rigtige men de er så små stadigevæk så har man stadigevæk selv en stor inflydelse på dem så man vil få den som man vil

• #16   31. maj 2012 Prægeperioden er fra 2-3 uger til 8 - det er begrænset hvad der kan præges derefter.

Til gengæld VED man hvad man får med en voksen kat. Det kan dog være problematisk at sætte to voksne katte sammen

• #17   31. maj 2012 ja lis er også det med to voksne katte jeg er lidt bekymret for

Kommentér på:
køb af ældre kat

Annonce