{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat er død!!
  • #1   19. apr 2008 Nej da, hvor er det dog forfærdeligt! Håber, det gåt okay med dig...

• #2   19. apr 2008 ej hvor frygteligt, det gør mig rigtig ondt at høre

sender en masse tanker til jer
    R.I.P

• #3   19. apr 2008 tak allesammen.. det er bare så hårdt! vi har bare grædt herhjemme.. tønker på hvor hårdt han har haft det han har bare kæmpet.. men klarede det ikke.. så har han vel måtte give op i det kolde vand!! smiley snøft!

• #4   19. apr 2008 Åhhh... stakkels lille mis, da var da en frygtelig måde at dø på smiley

• #5   19. apr 2008 ja.. ved heller ikke helt hvad jeg skal sige eller gøre.. er bare helt nede.. smiley

• #6   19. apr 2008 Åh nej, stakkels lille mis...

• #7   19. apr 2008 Kære Nana. Det gør mig frygteligt ondt at høre. Stakkels dig. Jeg føler virkeligt meget med dig og den stakkels mis. Kan kun sende dig et stort trøstekram og masser af knus.

• #8   19. apr 2008 jeg ved ikke hvor meget vand der var i bassinet.. det er naboens.. men der har nok ikke vøret så meget i.. synes godt de kunne dække der over.. men det har de bare ikke haft gjort! ellers havde jeg min dreng endnu!

åhh.. det er bare så hårdt! tak tak for opbakningen.. allesammen smiley

• #9   19. apr 2008 Hvor er det dog trist og jeg kan virkelig godt forstå, at du er ked af det. Det er meget trist at miste en kat, som man holder meget af.

Det kan godt være, du synes, jeg er hård. Men nu er det jo sådan, at du iflg. loven skal holde katten på din egen grund, så det er ikke naboen, der skal bære ansvaret.

Håber ikke der løber små børn rundt hos naboen, som kan være uheldige at falde i poolen.

• #10   19. apr 2008 Jamen, nej hvor skrækkelig synd for dig, og ham... Puhaa..
    stor medfølelse og tanker herfra

• #11   19. apr 2008 endnu engang tak. det varmer:)

ja det er rigtigt may-britt, der er ingen der skal tage det ansvar.. for det er simpelthen SORT-uheld.. det er værken naboens eller vores skyld.. de var da så søde at komme og spørge om det var vores istedet for bare at smide ham et eller andet sted og være passiv.. det har jeg stor respekt for!

man kan ikke lærer katten at den ikke må gå ud af haven alligevel..

• #12   19. apr 2008 Det gør mig ondt at høre at du har mistet din kat på den måde...stakkels misser....

Der burde være en lovgivning der siger at et pool område skal være forsvarligt sikret mod børn og dyr...enten med indhegning eller alarm...og sig ikke at det ikke kan lade sig gøre fordi den lov blev vedtaget i Frankrig for 2 år siden og alle har nu enten hegn eller alarm

• #13   19. apr 2008 vores katte har altid kunne færdes frit hvor de vil.. det her var simpelthen et uheld. men han fik verdens bedste katteliv i hans tid hos os.
    løbegård, indekat eller ej.. så gør det ondt.. meget ondt!

• #14   19. apr 2008 Og jeg kan tale med om, hvor ondt det gør at miste en kat, der løber frit. Vi har jo selv gjort det. Så derfor knokler vi nu med at indhegnet næsten hele haven - støn!

Nana, jeg sender dig trøstetanker og håber din dejlige kat ikke har lidt.

• #15   19. apr 2008 birthe: hvor er jeg enig! det kunne have været undgået.. og der kan blive undgået masser lignende ulykker hvis man havde denne lov.

• #16   20. apr 2008 Hvor er det dog synd for jer alle, det gør mig virkelig ondt...

Jeg synes dog at Lis D er lidt hård at skrive sådan...
    Jeg kan kun sige til hende at ikke alle spærre deres kat inde i løbegård eller en lejlighed, jeg kunne aldrig drømme om at at bygge en løbegård til mine katte, men jeg bor selvfølgelig også på landet...
    Det er imod kattens natur at være spærret inde og katten burde ikke være til kun for at behage mennesker, men leve deres liv smiley

Nu er det måske mig der er lidt hård, men jeg synes ikke at hendes kommentar høre hjemme her...

• #17   20. apr 2008 Åh nej smiley hvor forfærdeligt! Det gør mig ondt.

Og så er det efter min mening nedrigt at komme med indirekte irettesættelser af en bruger, hvis kat netop er druknet.

• #18   20. apr 2008 Enig med Lis D.
    Stakkels lille mis. R.I.P. Vistel.

• #19   20. apr 2008 tusind mange tak. det er så dejligt at nogen føler med en. smiley

han fik en fin begravelse, med roser smiley nu har han da fred..

• #20   20. apr 2008 godt sagt tinka, sad lige og tænkte det samme.

tror heller ikke det er brugbart at komme med dens slags kommentar, når man er i sorg!

dejligt i fik givet ham en fin begravelse

• #21   20. apr 2008 jeg vilæ ikke gå ind i en diskusion på denne annonce af respekt for brugeren hvis kat er død, men jeg synes det er usmagligt at man har behov at nævne de ting der bliver nævnt her, så jeg vil opfordre at diskusionen indekat udekat ikke bliver nævnt mere på denne tragiske annonce!!!

Nana jeg tror jeres mis har det super godt hos jer, jeg håber i fik sovet lidt i nat, og igang djligt den er begarvet med roser, så du har et sted at mindes din lille guldlkump

• #22   20. apr 2008 Mit Hjerte bløder for dig og for dit store tab .-(

Miav til dig fra os

• #23   20. apr 2008 Det gør mig ondt at du har mistet din kat på den måde...

• #24   20. apr 2008 jannie: tak for du lige skære igennem.. det er virkelig heller ikke det jeghar brug for at høre når jeg bare har givet min kat et godt frit liv med fri adgang til marker og natur. tak! smiley

og tak til alle andre søde og rare mennesker der har skrevet til mig:)
    vil ikke diskutere noget, bare komme mig over jeg har mistet min dreng.

mvh nana

• #25   20. apr 2008 nana det var vært fald så lidt! det manglede da bare!!!
    og igen vil jeg sige det gør mig rigtig ondt at i skulle miste jeres baby på denne tragiske måde

mvh jannie

• #26   22. apr 2008 ja det håber jeg de gør smiley åhh.. det tager hårdt på kræfterne.. men tak tak tak allesammen, hvor er det sødt af jer:D

Kommentér på:
min kat er død!!

Annonce