{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

løbetid og p-piller {{forumTopicSubject}}

Ja igår kom min hunkat så i løbetid, og hvor er det da bare en træls lyd. Så jeg ringede til dyrlægen for at få p-piller som jeg så får idag. Men hvornår virker p-pillen så, så hun stopper med at skrige? Hun skal steriliseres, men først i juni/juli mdr, skal lige have penge til det. Så indtil blir det p-piller. Håber der er nogen der lige har et svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid og p-piller
  • #1   24. apr 2008 p-pillen virker ret hurtigt, der gik max en time efter min mors kat fik sin første p-pille til hun stoppede med hendes jammeri,

• #2   24. apr 2008 Du må ikke give hende p-piller, mens hun er i løb - du skal vente til hun er ude af løbetiden. Løbetiden varer ca 1 uge. Hun skal have en p-pille om ugen, indtil hun skal neutraliseres.

• #3   24. apr 2008 ja men er ikke ret fedt for min datter får ikke sovet. fordi hun skriger så meget. og den jeg kender der har haft hun kat og givet p-piller imens har der ik været noget med. Men som sagt jeg kan godt leve uden søvn, men det kan min datter ik. derfro jeg er så frustreret

• #4   24. apr 2008 Derfor må du stadigvæk ikke give hende dem mens hun er i løb, og fordi der ikke er sket noget med andre katte du kender til er det ikke sikkert at din ikke tager skadt... men held og lykke

• #5   27. apr 2008 Hejsa...kan godt forstå du er frustreret for det kan være ulideligt at hører på hele natten...men at fjerne en underlivsbetændelse fra en kat kan være lige så dyrt som at få den stireliseret....
    anna

Kommentér på:
løbetid og p-piller

Annonce