{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Klikker {{forumTopicSubject}}

Hvor mange her gør brug af klikkertræning af katten? Jeg er tosset med selve konceptet og også af at sammenstykke de enkelte øvelser til noget støre.

Jeg prøvede lidt target og klikkertræning med Berte, men min tålmodighed slog ikke helt til. Måske også fordi jeg er kun er vandt til den form for træning med hunde og lidt med hest. Det er bare så fedt når de fanger, hvad man gerne vil.

Hvad er lykkedes for jer og hvor meget tid bruger i på det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klikker
  • #1   13. jan 2020 Jeg har ikke brugt klikker, mine katte kunne ikke lide lyden.
    Jeg laver selv lyde smiley så skal jeg heller ikke fumle med kilkkeren.
    Det er kun små ting jeg har øvet i gennem årene, bla at komme når jeg vifter/rasler med kammene.
    Hoppe op når jeg banker med en finger på en hylle, eller hvor jeg nu ønsker den hen, og selvfølgeligt med noget godt som belønning.
    Og i den anden ende, når jeg ikke ønsker larm om natten, så er jeg totalt stille.
    Så jo lidt målbevidst, men ingen cirkustræning smiley


  • #2   13. jan 2020 Jeg må se hvad hun er til. Jeg har forskellige klikker. smiley

  • #3   14. jan 2020 Jeg træner heller ikke med klikker, når de først forstår at man skal gøre noget for at få godbidder, så er det meget nemt smiley

Kommentér på:
Klikker

Annonce