{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træning med klikker?
  • #1   31. jul 2013 Nu har jeg ikke brugt klikker til at træne med min kat, jeg har lært ham nogle ting. Men det der er med at træne en kat, er jo at du kan kun træne en kat hvis den selv vil, det er ikke det samme med en hund. Så du kan ikke være sikker på om det lykkedes. Men man kan jo gøre et forsøg. smiley Jeg har lagt en video ud her inde om hvad min kan, men det har han kun lært fordi han gerne vil han elsker og gøre det. smiley

    Det er også kun den ene af mine katte der kan tricks. smiley For den anden kat gider det ikke.


  • #2   31. jul 2013 Har lært en af dem og hoppe ned i en skål hun ligner en der syntes det er sjovt

  • #3   31. jul 2013 Det er også vigtigt, jeg har lært min kat ting med tålmodighed og godbidder. smiley

    Men ja det vigtigste er at kat kan lide det. smiley


  • #5   31. jul 2013 Vores har lært nogle seje kommandoer uden klikker, men har også tænkt at anskaffe mig en smiley

    Kiwie er den sejeste mis indtil videre, han har lært at gå baglæns på to ben på kommando. Ser så sødt og sjovt ud! smiley


  • #6   1. aug 2013 Ud over kliktræning kan du lære den targettræning. Så kan du få misser hen lige hvor det skal være.

    Man kan få en targetpind og klikker i en.


Kommentér på:
træning med klikker?

Annonce