{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

Kastreret - slikker sig i såret? {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg netop kommet hjem med oliver som blev kastreret kl. 8 i morges.. Han ser ud til at have det fint, men han slikker sig voldsomt meget i såret? Det må han da ikke, vel? Skal jeg i så fald have fat i en krave til ham eller hvordan..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kastreret - slikker sig i såret?
  • #1   7. maj 2008 Jo, det må han godt - han er ikke syet, så der er ingen sting, der kan gå op... Men hvis det bekymrer dig, vil jeg anbefale dig at ringe til dyrlægen og få gode råd.

  • #2   7. maj 2008 Dkkorat - Okay, nu er han vist faldet til ro igen.. Synes bare det var så voldsomt, ligesom om han bed i såret. Men hvis han starter på det igen, vil jeg give dyrlægen et kald smiley

  • #3   7. maj 2008 Han må ikke slikke i det de første par dage (fik jeg at vide af min dyrlæge da Balder blev kastreret) da såret kan springe op. men det er kun til det lukker og det tager ikk mer end to-tre dage.

    når han gør det så stop ham og sig nej..og afled så hans opmærksomhed med leg eller kæl..

    Han er pt. nok stadig påvirket af det smertestillende og kan derfor ikke mærke at det gør ondt. Når det smertestillende holder op med at virke vil han forhåbentlig lade såret være da det så vil gøre lidt ondt.



  • #4   8. maj 2008 Hejsa...man kan få bodystociks til nykasterede killinger så de ikke kan få fat i syningen/såret og bide det op...ellers brug en nylon strømpe som er klippet til.
    Her ud over - tjek for hævelse og rødme - da irritationen kan skyldes alergi over for tråden.
    anna


Kommentér på:
Kastreret - slikker sig i såret?

Annonce