{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.092 visninger | Oprettet:

Så blev jeg storesøster :D {{forumTopicSubject}}

Det mest mærkværdige skete idag.

I dag da jeg var ude ved in mor, kom hendes kat, Miw pludselig ind og miawede, hvilket hun normalt aldrig gør. Hun er en kat de tror der er blevet sat af ude ved deres gård, da hun bare pludselig var der. I starten hilste min mor bare på den, men da hun blev ved ,ed at blive der, fodrede hun den lidt i skjul og efterhånden, måtte hun komme med ind osv. De begyndte at give hende p-piller for at undgå killinger, men da de var på ferie, glemte naboen at give den den.
Men ja, hun kom ind og "hentede! mig, ved at miawe og jeg tog hende op. Hun var våd ved underlivet, og jeg troede hun havde tisset, Men så jeg der var blod. Jeg satte hende ned, og hun tog mig med ind i et rum, hvor hun normalt aldrig er, da det er et slags yderrum(?) men ja, hun lå så der, på en plastik pose. Min mor og jeg stod der og så lidt på hende, da min mor ser en død killing ligge i en papkasse. Vi troede måske den havde aborteret, men var jo ikke sikre. Men Miw opførte sig stadig underligt. Jeg sagde til min mor hun skulle holde øje med Miw. g det gjorde hun self. Så ringede hun lige for 5 min siden og sagde tillykke, da jeg var blevet storesøster. Miw var begyndt at opføre sig underligt igen, og de havde kørt hende til dyrlægen. På vej i bilen fødte hun en sort killing i skødet på min mor. De tog op til dyrlægen, fik Miw scannet, fik noget antibiotika og noget killinge foder med hjem smiley Nu ligger Miw så hjemme med sin lille baby:)
Jeg blev meget overrasket over hun ville have mig med ind til hendes fødsel,selvom jeg ikke fik set det. hun er virkelig en speciel kat!
JEG ER SÅ GLAD!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev jeg storesøster :D
Kommentér på:
Så blev jeg storesøster :D

Annonce