{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.054 visninger | Oprettet:

Vild Kat {{forumTopicSubject}}

jeg er blevet den lykkelig ejer af en vildkat:-)

jeg har sådan set ikke noget i mod den.

Den bor i min garage.og så længe den holder sig der så vil jeg os godt fodre den.det er altid godt med en kat, når man bor på landet.

MEN......... da jeg så den første gang troede jeg den havde en mus i munden. men nu har jeg set den i 3 dage.

og den har altså et stor stykke sort slaskene stykke hængede fra halsen?

kan de være død hud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vild Kat
  • #1   11. maj 2008 det lyder ikke godt.. kan du ikke ring til dyrelægen og sige som det er at du har en kat der tilløbe... og nu har du opdaget at den har noget hængede ud af munden.... og du hved ikke helt hva du skal gøre..

  • #2   11. maj 2008 Sørg for at holde katte til ved hele tiden at give den mad og vand, og ring så i morgen til den kredsformand for Dyrenes Beskyttelse, der hører til dit område. Forklar vedkommende sagen.

    Hvis I fra i aften har mulighed for at lukke den inde i garagen, så gør det.

    Du finder kredsformændene her:
    (link fjernet)


  • #3   11. maj 2008 Husk at det er helligdag i morgen....

  • #4   11. maj 2008 Det er lige meget, hvad dag det er. Dyr kommer også i nød på helligdage.
    For den sags skyld kan I også ringe allerede i dag og om ikke andet så forklare dem sagen og få at vide, hvordan I skal forholde jer.

    (Det var min fejl, at jeg skrev i morgen).


  • #5   11. maj 2008 Javist kommer dyr i nød på helligdage også,men det kan gøre en forskel om man så kan træffe de rigtige folk eller ej....

  • #6   11. maj 2008 Langt de fleste kredsformænd har også mobiltlf., og når det i første omgang drejer sig om at få at vide, hvordan man skal forholde sig, kan man jo prøve at ringe til flere af dem.

  • #7   11. maj 2008 jeg prøver om jeg kan lukke den inde i garagen. det mad jeg har lagt ud er spist. men ved jo ik om det er da.

    jeg synes den skal indfanges og enten aflives eller ha opreraet det der væk som den har på halsen. den må gerne komme tilbage hertil og bo i garagen og få mad her. men jeg kan ikke holde ud af se den sådan.


  • #8   11. maj 2008 Giver du en opdatering, når/hvis du får talt med Dyrenes Beskyttelse?

    Hvis det er noget, der kan fjernes operativt, kan du måske samtidig få mipsen kastreret, vaccineret og øremærket. Du skal forinden sige til dyrlægen, det er en genudsætningskat, så betaler Katte Værn 500,- kr. af regningen. Dyrlægen skulle gerne have de papirer liggende, der skal bruges.


  • #9   11. maj 2008 det skal jeg nok:-) men har ikke set katten i dag

  • #10   16. maj 2008 lovede at gi en opfølgning på vildkatten.

    der er kommer en kattefælde ud i på tirsdag. afhænging af hvor store operation der skal til og kattens helbredsmæssige tilstand. bliver den sat tilbage til mig som min garage kat.

    ellers bliver den aflivet hvis den er for syg.

    jeg fik hjælp af dyrenes beskyttelse i Mariager.


Kommentér på:
Vild Kat

Annonce