2.330 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "vask af killing"
vask af kat/killing, hvor tit?
Ja, vores skønne lille killing står nu igen og trænger til et bad... Det er kun en uge siden sidst, hvor han havde 'lagt sig i en lort' eller hvad han nu havde hygget sig med i kattebakken. I går t...
Ja, vores skønne lille killing står nu igen og trænger til et bad... Det er kun en uge siden sidst, hvor han havde 'lagt sig i en lort' eller hvad han nu havde hygget sig med i kattebakken. I går t...
Skrevet af: Lassie - 28. feb 2015
Vask af norsk skovkat?
Hej, jeg har haft kat hele livet men har lige fået min første halv norsk skovkat killing. Han har mange af trækkene fra en norsk skovkat og er meget langhåret. Han led af øremider lidt før jeg fik h...
Hej, jeg har haft kat hele livet men har lige fået min første halv norsk skovkat killing. Han har mange af trækkene fra en norsk skovkat og er meget langhåret. Han led af øremider lidt før jeg fik h...
Skrevet af: Liz S - 25. jul 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fugning 2.700 kr.
- Reparation af el-kontakter 400 kr.
- Ophængning 980 kr.
- Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
- Oplukning af hængelås på skur 500 kr.
aug 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 4 Emner: 65 Svar: 338
Den bliver vasket... :0(
aug 2007
Hva menr du?
aug 2007
Er der nogen der kan give et godt råd til hvordan jeg bærer mig ad?
Skal killingen ligge i at håndklæde bagefter eller skal den bare ind og ligge hos missemor?
aug 2007
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759
Jeg har lige haft alle mine 4 ugers killinger i bad.. uden problemer.. det svømmede rundt i vasket og synes det var dejligt.. Deres mor synes bare lige de skulle ha en vaske/slikke tur bagefter selvom de var blevet føn tørret
Så du kan bestemt godt vaske en 7-8 ugers killing.. Bare være obs på at vandet gerne må være 37-38 grader ( altså ikke for koldt)
held og lykke sanne
feb 2005
Mine perser vil blive en stor knude hvis de ikke bliver føntørret---- og tænk på hvor mange timer din kat skal bruge på at tørre sig selv.. stakkels den..
feb 2005
man "brænder" da sin kat af hvis den får lov at ligge og koge i varmen mens den er våd.. så får den hede slag..
aug 2007
Min lille mis syntes bestemt ik at det var sjovy at blive våd... og ik nok med det, da den var blevet tør gjorde jeg den våd igen med loppemiddel..
Tippy, som har overtaget rollen, som mor for Frejas killing lagde sig sammen med killingen og blev hos den indtil den var helt tør..
Hende Tippy er sku godt nok en god mor :0)
aug 2007
Ps. Killingen er altså ægte MCO, men går da ud fra at den også har den der olieret pels...
vask af killing