{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

vaccination af killingerne.. {{forumTopicSubject}}

tænkte på at nu når müslis killinger engang bliver så store at de skal flytte hjemmefra,er det så en god ide at få den vaccineret første gang inden de bliver solgt ? det synes jeg jo selv, men folk har så fortalt mig at det gør man ikke med alm huskatte .. !! men helt alm er de jo ikke, for de er jo min müslis !! :-)) tænkte bare at det måske ville få folk til selv at sørge for anden omgang..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaccination af killingerne..
  • #1   17. maj 2008 Selvfølgelig skal den vacineres smiley

Den kan jo også blive syg, selvom det er en almindelig huskat.

• #3   17. maj 2008 stine.. det er jo et kuld jeg snakker om.. "normalt" sælger man vel en huskat uden vacc. men ville bare have det bedst med at vide at der er gjort lidt for at beskytte dem, hvis nu folk der køber er af den mening at det er lige gyldigt... man ved jo ikk alt om folk man sælger til..

• #4   17. maj 2008 Jeg fik læst det som om, der kun var en enkelt killing smiley

Jeg synes helt klart du skal vacinere dem, så er de bedst muligt beskyttet. Og jeg synes også det er forkert af dem, som ikke vacinere dem - set i mine øjne, er det fordi de ikke betyder så meget og derfor ikke vil ofre penge på det....

Kommentér på:
vaccination af killingerne..

Annonce