{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Leger eller slås mine katte ? {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har en hun kat på 1 1/2 år og en hun kat på 1/2 år. De er blevet introduceret for hinanden for 3 uger siden og virker til at have det godt. Et par gange om dagen leger de - håber jeg. De skiftes til at løbe efter hinanden og oftest ender det med den lille kat på ryggen med den store indover. Den store kat giver ikke nogen lyd fra sig, men det gør den mindste, der nogen gange også ender med at hvæse. Jeg er lidt bekymret for det, men så snart de skilles så går der 5 sekunder og så er den lille kat i gang med at drille den store kat igen.

Den lille kat er generelt en kat med meget lyd på, og det undrer mig derfor ikke, at hun også larmer når de tumler. Det er sådan en form for omfavnelse og når de skilles ad for at få en pause så lægger de sig ofte ned på siden - altså ikke på ryggen for at forsvare sig, men i en afslappet sideliggende positur. Hvad tænker I de gør ? Den yngste er købt for at den ældste har nogen at være sammen med, da de er indekatte og nogen gange har 7-8 timer alene midt på dagen. De sover ikke sammen men spiser af samme madskål og bruger samme kattebakke selvom der er to af hver.

DBH Mads


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leger eller slås mine katte ?
Kommentér på:
Leger eller slås mine katte ?

Annonce