{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

At stemme på katte galleriet {{forumTopicSubject}}

Nu har modtaget 3 "vrede" og uforstående beskeder fra katteejere her på galleriet der brokker sig over at jeg ikke giver deres kat en høj stemme.

Derfor henvender jeg mig her for at høre om der er uskrvne regler for at man stemmer på det samme som man har fået af den anden kat, eller bare altid giver høj.
Jeg har valgt at give den stemme jeg synes den pågældende kat har fortjent efter udseende og profil tekst. Er det forkert eller hvad mener i?
Skal jeg bare helt stoppe med at stemme så?

Knus Nanna Linea

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At stemme på katte galleriet
  • #1   25. maj 2008 Hihi jeg har faktisk tænkt det samme. Synes det virker som om at man kun må give hinanden høje eller ekstra høje stemmer.
    Men omvendt synes jeg også at alle katte er smukke og dejlige så der er ingen af dem jeg har været forbi som jeg syns lå i kategorien "middel" eller "lav".

• #2   25. maj 2008 Jeg stemmer ikke herinde, da det giver for meget "bøvl" à la det, du oplever.

• #3   25. maj 2008 Jeg forstår godt hvis folk bliver kede af at få smidt en lav i hovedet - for alle synes jo at deres kat er den dejligste dejlige smiley

Personligt holder jeg mig så vidt som muligt fra at give stemmer. For det første fordi jeg ikk har en hujende fis forstand på hvorvidt en kat 'opfylder kravene om racens udseende', samt at jeg generelt synes at alle katte er smukke (og er de ikke smukke, så er de i hvert fald ganske charmerende)...

Hvad min egen kat får af stemmer rører mig heller ikke så meget. Jeg ved udmærket godt ,at min kat ikke er den smukkeste på galleriet. Men for pokker hvor jeg elsker det lille kræ alligevel! smiley

Og sidst men ikke mindst: Der skal være en form for balance i afgivelsen af stemmer, før jeg synes det er fair. En person der har givet langt flere lav end høj burde nok revidere det grundlag vedkommende uddeler stemmer fra (Den er ikke møntet på dig Nanna - kan se at dine stemmer er ret ligeligt fordelt)

smiley

• #4   25. maj 2008 altså jeg har givet nogle middel. men det er for det meste hvis jeg syntes at der ikke er nok tekst eller alle billeder er det samme. der er nogle der godt kan se det og andre der ikke kan. jeg stemmer ikk efter hvad andre har givet mig men hvad jeg syntes om den profil katten er i og om selve katten. giver jo ikke ekstra høj hvis jeg syntes at katten f.eks ser syg ud. jeg har min mening, og har altid sagt min mening. du sætter pris på det andre gør ikke.

men vil så godt lige have lov at sige at giver jeg en middel så fortæller jeg folk vhorfor og at hvis det bliver lavet om giver jeg gerne højere. men det er sket få gange.

• #5   25. maj 2008 Jeg har slået det fra..

Jeg ved mine katte er smukke, plus jeg ikke gider folk der ikke kan klare deres kat ikke lige får høj eller exstra høj :S

Der er 4 knapper for alle kan bruges ikke for kun 2 kan bruges..

Og ja, jeg kan godt acceptere at ikke alle syntes mine katte er fine, men det er så heldigvis ikke dem der skal kigge på dem hver dag *g*

• #6   25. maj 2008 Godt at høre nogen deler min mening. Det er lidt frustrende at få et vredt svar tilbage. Især når det ikke er i en ond mening. Det er jo ikke fordi jeg har vildt meget forstand på de forskelllige katteracer, for her jeg virkelig ikke, men give efter helheden af alle billeder, tekst og selve katten. Synes jo ikke det er forkert;)

• #7   25. maj 2008 T.J. lige præcis. det vigtigste er at man selv elsker sin kat og syntes den er fin. det er jo trods alt en selv der lever med den og har valgt den

• #10   25. maj 2008 Jeg synes da heller ikke det er sjovt at få under høj men jeg accpeterer da... men det er også fordi jeg synes mine 3 katte er de dejligste i verden, men det tror jeg alle os synes smiley

Jeg stemmer på andres katte hvis jeg synes de fortjener en høj og hvis jeg ikke lige synes den fortjener en høj undlader jeg at stemme..

• #11   25. maj 2008 Her vil jeg lige blande mig... :o( Jeg er en af de vrede katteejer som du har givet lav og middel til..
    Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du har gjort som du har, Ang mine piger fra Perlemor) Der er pæn tekst og gode billeder

Men Er det pga af den udfordring som vi har haft køreren hvor du har tabt...??
    Jeg synes bare ikke det er Rigtigt begrundet... Men som andre også siger såå lad dog være med og stemme og gå videre til andre katte der måske falder mere i ens smag.....

• #12   25. maj 2008 Da jeg havde mit slået til, fik de fleste katte som jeg syntes så normale ud, middel.. Fordi de var som alle andre..

Katte jeg kendte kunne snige sig op på en høj, samt flotte katte, ikke Woaw, men flotte..

De få Woaw der var fik så exstra høj

• #13   25. maj 2008 Og jeg viste ikke man kunne slå fra at man ikke ønsker stemmer på katten, det har jeg da ikke lagt mærke til før nu smiley

• #14   26. maj 2008 jeg fandt ud af det på hestegalleriet., og ventede bare på vip funktionen skulle komme her også så jeg kunne slå det fra *g*

• #15   26. maj 2008 Nanna Linea C: Når du selv giver andre katte en Lav, må du kunne acceptere, at vi andre også giver dine katte en lav.

Jeg vælger for det meste at undlade at stemme på en kat jeg ikke syntes om.

Kommentér på:
At stemme på katte galleriet

Annonce