1.005 visninger
|
Oprettet:
At stemme på katte galleriet {{forumTopicSubject}}
Nu har modtaget 3 "vrede" og uforstående beskeder fra katteejere her på galleriet der brokker sig over at jeg ikke giver deres kat en høj stemme.
Derfor henvender jeg mig her for at høre om der er uskrvne regler for at man stemmer på det samme som man har fået af den anden kat, eller bare altid giver høj.
Jeg har valgt at give den stemme jeg synes den pågældende kat har fortjent efter udseende og profil tekst. Er det forkert eller hvad mener i?
Skal jeg bare helt stoppe med at stemme så?
Knus Nanna Linea
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 25 Svar: 206
Men omvendt synes jeg også at alle katte er smukke og dejlige så der er ingen af dem jeg har været forbi som jeg syns lå i kategorien "middel" eller "lav".
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
maj 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 499
Personligt holder jeg mig så vidt som muligt fra at give stemmer. For det første fordi jeg ikk har en hujende fis forstand på hvorvidt en kat 'opfylder kravene om racens udseende', samt at jeg generelt synes at alle katte er smukke (og er de ikke smukke, så er de i hvert fald ganske charmerende)...
Hvad min egen kat får af stemmer rører mig heller ikke så meget. Jeg ved udmærket godt ,at min kat ikke er den smukkeste på galleriet. Men for pokker hvor jeg elsker det lille kræ alligevel!
Og sidst men ikke mindst: Der skal være en form for balance i afgivelsen af stemmer, før jeg synes det er fair. En person der har givet langt flere lav end høj burde nok revidere det grundlag vedkommende uddeler stemmer fra (Den er ikke møntet på dig Nanna - kan se at dine stemmer er ret ligeligt fordelt)
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
men vil så godt lige have lov at sige at giver jeg en middel så fortæller jeg folk vhorfor og at hvis det bliver lavet om giver jeg gerne højere. men det er sket få gange.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg ved mine katte er smukke, plus jeg ikke gider folk der ikke kan klare deres kat ikke lige får høj eller exstra høj :S
Der er 4 knapper for alle kan bruges ikke for kun 2 kan bruges..
Og ja, jeg kan godt acceptere at ikke alle syntes mine katte er fine, men det er så heldigvis ikke dem der skal kigge på dem hver dag *g*
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 15
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
Jeg stemmer på andres katte hvis jeg synes de fortjener en høj og hvis jeg ikke lige synes den fortjener en høj undlader jeg at stemme..
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor du har gjort som du har, Ang mine piger fra Perlemor) Der er pæn tekst og gode billeder
Men Er det pga af den udfordring som vi har haft køreren hvor du har tabt...??
Jeg synes bare ikke det er Rigtigt begrundet... Men som andre også siger såå lad dog være med og stemme og gå videre til andre katte der måske falder mere i ens smag.....
maj 2007
Katte jeg kendte kunne snige sig op på en høj, samt flotte katte, ikke Woaw, men flotte..
De få Woaw der var fik så exstra høj
feb 2005
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 3 Emner: 101 Svar: 748
maj 2007
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Jeg vælger for det meste at undlade at stemme på en kat jeg ikke syntes om.
At stemme på katte galleriet