Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skåret sig på poten!
  • #1   27. maj 2008 Uha det er jo svært at svare på , når man ikke har set såret .
    Du har fået stoppet blødningen ikk ? Gaber såret meget/hvor dybt er det ?
    Måske du ku finde en form for forbinding og sætte på og så se hvordan det ser ud imorgen , om det er pænt eller hun lige skal en tur til dyrlægen .

• #2   27. maj 2008 Hejsa,
    lyder ikke rart med din missers pote!
    Max skar sig en gang i poten og vi tog til dyrelæge med ham bare for at undgå betændelse. Han fik nogle pencillin piller og vi fik besked på at vaske hans pote med brun sæbe en gang om dagen. Hvis jeg var dig ville jeg nok ringe til dyrelægen og høre om du skal komme ind med ham/hende - de må jo kunne tage stilling til det!

Håber ikke at det er alt for slemt og håber at det hurtigt går i orden igen! smiley

Mvh. Signe

• #3   27. maj 2008 Har prøvet a rense det godt.. og har givet hende en lille forbindeing på.. (det hun ik vider glad for :-P) Kunne ik rigtigt se hvor dybt det var. Men kom en del blod ud a det.. Men må prøve a se på det sener i aften, ellers er det til en dyrelæge i morgen smiley

• #4   27. maj 2008 Pøj pøj med din stakkels lille mis :o)

• #6   27. maj 2008 Du skal tage til Dyrlægen med katten. Min kat Samson skar os Pjuske's pote op, fordi de legede, og Pjuske kom til dyrlægen og fik en "lampeskærm" på hovedet, og så blev han syet og fik noget medicin med hjem. Der er desværre ikke ret meget man kan gøre selv, da der jo nemt kan gå betændelse i deres sår. Håber du kan bruge det (;

• #7   27. maj 2008 Hvis det er trædepuden, der er skåret, kan det ikke syes, og det heler ret hurtigt.
    Jeg ville i stedet for sæbe blot rense det med noget Hudskaderens fra Meko. Fås hos dyrlægen og indeholder bl.a. klorhexidin.

Vil man partout bruge sæbe, bruges sæbespåner. Brun sæbe svier.

• #8   27. maj 2008 Mega: Ej jeg vidste ikke at brun sæbe svier - han reagerede ikke negativt på det dengang, så har nok ikke været så slemt...men har det da helt skidt med det! Godt jeg ved det til næste gang, hvis der skulle ske noget lignende...hvilket jeg selvfølgelig ikke håber! smiley

• #9   27. maj 2008 Min ene kat havde engang en lille bitte hudafskrabning på sin ene pote, og han humpede rundt som om den var brækket, så var nødt til at tage ham til dr. dyr og få pencillin.

Kommentér på:
Skåret sig på poten!

Annonce