Det gør ondt helt ind i sjælen :-( Det gør ondt helt ind i sjælen :-(
Hej alle
Jeg er blevet nødt til at tage et af mit livs sværeste beslutninger.
Denne tråd er ikke lavet for at der skal kastes mere mudder. Den er lavet som en forklaring på min beslutning om at videregive mine katte til nye hjem.
Jeg har døjet med en forkølelseslignende tilstand siden slutningen af januar, og har fået konstateret katteallergi. Det er efterhånden blevet så slemt, at ikke engang antihistaminerne hjælper mig mere…
Mine øjne hæver, min næse løber, mine bihuler er tilstoppede og klør. Jeg nyser 40-50 gange dagligt, selv om jeg spiser Benadryl dagen lang.
Jeg er også begyndt at kunne mærke at mine lunger ikke længere fungerer som de tidligere har gjort, og er blevet bange for at få astma oven i købet. Derfor tør jeg nu ikke vente længere.
Nu står jeg så her og kigger på mine 4 elskede katte, og ved slet ikke hvad jeg skal gøre.
Jeg har jo i sin tid overtaget Elliot, og lovet at jeg ville tage mig af ham til hans dages ende…
Elliot er faldet så godt til, og han er en helt anden kat, end den stakkel jeg overtog i sin tid.
Han er rask, frisk, legesyg, kælen og en rigtig drillepind, som slet ikke er bange for noget mere. Han nyder tilværelsen, og jeg kan slet ikke forestille mig tanken om en aflivning.
Jeg er overbevist om, at Elliot vil kunne fortsætte med at nyde sit liv, selvom det inkluderer endnu en flytning.
Når jeg kigger på ham, er jeg i hvert fald ikke i tvivl om at han bør have chancen for at komme videre.
Jeg opretter derfor en salgsannonce på mine katte, og håber inderligt, at der er nogle derude der vil tage sig godt af dem.
Mange hilsner
Ina N
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 5 Emner: 25 Svar: 463
Det vil jeg forsøge. Mange tak
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
og du evt kan besøge dem, hvis din allergi tillader dette!
sender dig et kæmpe trøsteknus
sep 2007
Jeg håber også, at jeg vil være i stand til at kunne besøge dem efterfølgende.
Det bliver så hårdt, at skulle skille sig af med dem
jan 2008
ja det må være et af dit livs tungeste beslutninger:O(
sep 2007
jan 2008
eller hva med de der hårløsekatte, kan du ikke få sådan en??? jeg ved godt det aldrig bliver det samme som dine gamle katte!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Medfølelse til dig, og held og lykke med at finde nye hjem til misserne.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.846
Trøste kram og varme tanker herfra.
sep 2007
De varmer her i den svære situation.
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Jeg kan godt forstå dit valg fordi du ikke er så gammel endnu.
Håber du finder et godt hjem til dem alle.
sep 2007
Jeg tør desværre ikke tage chancen. Jeg kan se, hvor hurtigt det går ned af bakke
Jeg håber også at der er nogle venlige sjæle, der vil sørge for, at de får et godt liv.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
uuuuuhA! Er der da ingen grænser for, hvor sent i livet denne skrækkelige lidelse kan bryde ud?
Det gør ondt helt ind i sjælen :-(