{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Spørgsmål - Planter i løbegård. {{forumTopicSubject}}

Vi har løbegård til vores 4 skønne katte. Den skal vi nu til at udvide, så den bliver dobbelt så stor.

Og i den forbindelse mangler jeg lidt vejledning til planter.

jeg har i forvejen 3 sommerfuglebuske, Katteurt, pletter i luften og en mini bambus bimbo.

Jeg vil dog gerne sætte et par frugt buske også, evt hindbær og stikkelsbær - men er der nogle frugtbuske katte ikke kan tåle? eller på anden måde er farlig for katte, feks frugten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål - Planter i løbegård.
  • #1   9. maj 2020 Vores sidder ofte mellem alle vores hindbærbuske - Har aldrig set at de har spist nogle af vores mange bær eller deres blade - de kan ikke lide brombær med trone som står frit, mest fordi de så kan sidde fast smiley
    Vi har selv mange bær hindbær, blåbær, stikkelsbær, solbær, ribs, brombær uden torne vokser op af væg, bojsenbær vokser op af væg. smiley


  • #2   9. maj 2020 har aldrig hørt at der skulle være noget galt med frugtbuske og katte
    har dog selv roser i potter i min løbegård + katteurt (super flot når den blomster), pletter i luften + stedmoderblomster. Og en citronmelisse fordi den dufter godt


  • #3   9. maj 2020 Nej jeg er sikkert også bare lidt forsigtigB) Der skulle jo nødigt ske noget....så kommer der et par frugtbuske i løbegården også??

  • #4   9. maj 2020 så er det lidt godt til jer også

    en ting som jeg ikke selv tænkte over, var purløg. dem må kattene ikke kunne få fat i.
    syntes ellers det ville være rart lige at have en krukke med purløg stående i løbegården, da vi også bruger den til hygge. Men niks den må blive udenfor hegnet


  • #5   9. maj 2020 Ja purløg er også slem, fordi den jo ligner græs, og de derfor spiser af den.
    Alt hvad der hedder løgplanter skal du undgå, de er giftig i større eller mindre grad alle sammen, og hvis de tygger i dem kan de både få en forgiftning eller ødelagte nyre og lever over tid.
    Jeg har en krukke med græs til mine, og så undgår jeg planter som har lange spidse blade, og som kan minde om græs,, hoste er en af de ting jeg har flere af, og kattene elsker at gemme sig under dem, og søger skygge på varme dage.


Kommentér på:
Spørgsmål - Planter i løbegård.

Annonce