{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vådfoder
  • #1   10. jun 2008 Hmm du kunne vel prøve gradvist at blande dit udvalgte tørfoder op i whiskas-maden.. Det er i hvert fald samme princip man bruger når man skifter fra det ene slags foder til et andet...

• #2   10. jun 2008 Ja. det kunne da være en mulighed.

• #3   10. jun 2008 blød evt. tørfodert op med vand og bland lidt vådfoder og så gradvist fjerne vådfoderet og så derefter vend tørfoderet til med mindre og mindre vand..

håber dette gav lidt mening - det er lige skrevet lidt hurtigt..

• #4   10. jun 2008 En af mine tidligere britepiger ville under ingen omstændigheder spise tørfoder lige meget hvad jeg gjorde...
    Og jeg må indrømme,at det desværre ikke passer til min livsstil at skulle fodre på en kat 2-3 x dagligt og slet ikke i forbindelse med ferier hvor mine katte altid er blevet hjemme og så har jeg haft gode venner til at se efter dem.
    Så hun blev solgt til en sød pensionist der nyder at kræse for hende smiley
    Men jeg skal aldrig aldrig aldrig mere have en kat der ikke spiser tørfoder,det er alt for besværligt i mit liv...
    Og tro nu ikke at mine katte ikke bliver forkælet,for det gør de bestemt,endda flere x om ugen med alverdens lækkerier smiley
    Men som udgangspunkt skal de altså selv bevæge sig hen til buffeten af 4 slags tørfoder :-))

Kommentér på:
Vådfoder

Annonce