{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Vi har jo fået killinger så lige et?? {{forumTopicSubject}}

Vi fik jo 4 dejlige killinger for ca 4 uger siden, men jeg har lige et spørgsmål, der er 2 der liner mormissen og en som er gra med striper og en som er hel grå med lidt hvid på næsen.. Men ham den gra har underuld og li´ner ikk rigitgt de 3 andre kan det måske være en anden far?? Altså han er den største i kuldet men synes bare ikk han liner de andre.. Jeg prøver lige og tager nogen billeder af ham så vil jeg gerne høre hvad i siger...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi har jo fået killinger så lige et??
  • #1   13. jun 2008 Er faderen kendt? eller har du en idé om, hvordan faren ser ud?

  • #2   13. jun 2008 Nej har ikk set ham.. Men vores kats mor er lang håret.. MEn det ser bare ud til at han har et mere faldt hovede end de andre

  • #3   13. jun 2008 For at få langhårskillinger skal begge forældre være langhårede, eller de skal bære genet for langhår.

  • #4   13. jun 2008 killinger i samme kuld kan godt have forskellige fædre hvis moderkatten har parret med flere katte indenfor samme løbsperiode. det er ikke sikkert det er tilfældet i dit eksempel. killinger kan godt se meget forskellige ud og have samme forældre.

  • #5   13. jun 2008 Jeg giver [Marlene A] fuldstædig ret. Killinger kan se meget forskellige ud. Min opdrætters forrige kuld fra januar bestod af:

    2x Rød silver blotched tabby (meget lys rød/nærmest lidt fersken farvet)
    1x Rød makrel tabby (klassiske rød kat)
    1x Sort tortie smoke

    - Der er da langt fra rød til direkte sort, men det er stadig den samme far.


Kommentér på:
Vi har jo fået killinger så lige et??

Annonce