{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.306 visninger | Oprettet:

Rosendal M
Rosendal M
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Problemer med katte bakke. {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste har fåe to rigtig søde små killiger. Men der er bare ét problem. De skider hele tiden, og jeg mener virkelig hele tiden. Og så sprader de helt vildt i deres kattebakke så der er kattegrus ud over det hele. Jeg støvsuger hele vores lejlighed mindst 2 gange om dagen for at få bare lidt af det væk.
Vi har købt sådan en kattebakke med et stort låg på som de sælger i Bilka, men aligevel stinker hele vores lejlighed af kattelort selv om vi smider deres lort ud flere gange om dagen.

Kan det være fordi de får for meget mad at de skider så meget? For det her dur ikke i længden. =( Men vi vil heller ikke af med de små søde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med katte bakke.
  • Rosendal M
    Rosendal M Tilmeldt:
    jun 2008

#1   18. jun 2008 Vi bruger det der hedder "Dyre lægens kattegrus".

De er stadig killiger, skal vi veje deres mad af og så får de kun det en hel dag?

• #2   18. jun 2008 Hvad fodrer du dem med?

• Rosendal M
    Rosendal M Tilmeldt:
    jun 2008

#3   18. jun 2008 Whiskas Junior (Tror det staves sådan)

• #4   18. jun 2008 Så er det derfor.
    Skift til et ordenligt foder, og du vil se ændringer i lugten fra kattebakken, og hvor tit de laver..

• #5   18. jun 2008 Derudover, som Natascha F siger, så skift til et bedre grus. Extreme Classic er virkelig godt..

• #6   18. jun 2008 Det er ikke nødvendigvis fodret, men er det Whiskas Junior portionsposer? I så fald skift til tørfoder - gerne Royal Canin's KITTEN-serie. Min Main Coon-killing har i hvert fald intet imod det - og han har ikke problemer med hverken mave eller afføring. smiley

• #7   18. jun 2008 lugten kan tages ved at købe noget ordentligt grus. vi bruger fresh'n easy fra bilka, sådan nogle krystaller der varer rimelig længe og indkapsler lugten.

mad ville jeg ikke vælge wiskas pga det lave næringsindhold. de æder alt for meget for at få det de skal bruge og skider muligvis mere af den grund.
    mine får Hills natures finest kitten og royal canin kitten.
    det er dyrt i indkøb, men tjener sig selv ind i længden da katten spiser mindre, når den får et godt foder med masser af næring i.

tillykke med de små og held og lykke med dem

• #8   18. jun 2008 Hvor gamle er de små? Så ville jeg også finde noget foder, hos dyrlægen, til sarte maver og så gå over til et andet godt lødigt foder når I har fået styr på maverne.
    Ellers så prøv at opsætte nogle flere kasser, både med og uden låg.

• #9   18. jun 2008 Ja helt enig skift med det samme, da jeg fik misling fra min veninde sked han os hele tiden, og det var tyndt lort fordi han havde fået whikas. jeg var nødt til, at få diæt foder fra dyrlægen for, at få hans mave til, at gå iorden igen. og derefter fik han rc baby cat, efterfulgt at kitten og så selvf voksen foder.

• #11   19. jun 2008 Kate V: Generelt er der vel mange rygter om Whiskas, både med afføringsmiddel, giftstoffer, kviksølv, afhængighedsmidler og hvad ved jeg. Nu har jeg kun en varedeklaration både fra Hills (kylling) og Whiskas Junior portionsposer (kylling) - og de er faktisk næsten ens. Nimbus har i hvert fald ikke fået ondt i maven, de få gange han har fået en pose - men det kan vel skyldes at han først har fået dem da han er 4 måneder.
    Dog synes jeg personligt ikke at man skal give dem vådfoder fra Whiskas hver dag, men snarer tørfoder - jeg bruger selv Royal Canin, da Nimbus helst vil have det.
    Der er mange ting omkring Whiskas - nogle dyrlæger siger det er udmærket for katte mens andre kalder det for det rene gift og at man skal købe Hills (hans egne produkter på hylderne) hvilket jo er meget logisk. Jeg ville da også anbefale mine egne produkter fremfor andres. Det gjorde en dyrlæge også til mig, problematikken er, at Nimbus nægter at spise Hills.

Men det kunne være rart med en lille update på hvor gamle trådstarters killinger egentlig er. Og evt. om det nye foder har hjulpet. smiley

Kommentér på:
Problemer med katte bakke.

Annonce