{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

at sælge sine killinger.. {{forumTopicSubject}}

hej mennesker.. smiley

jeg har 3 4uger gamle killinger.. Og når de er gamle nok, så skal vi af med 1 eller 2 af dem..

Synes bare det er svært..
Ville ønske jeg kunne beholde dem alle, men er der ikk plads til ..

Jeg vil gerne beholde 2, men ved så ikk hvilken jeg skal give væk?, Og når den så kommer til det nye hjem, er den helt selv, uden mor og søskende..
Så tænker jeg at det ville være bedst at give/sælge 2 til det samme sted.. Men hvad så med den sidste, så er der kun den tilbage her, ..

iiiih synes bare det er så træls ..

Nogen der har oplevet det samme?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge sine killinger..
  • #1   19. jun 2008 behold den der ikke bliver solgt smiley

  • #2   19. jun 2008 Da 'vores' hunmis fik killinger, forærede vi dem væk smiley Alle til forskellige hjem også beholdte vi bettemissen som ikke kom væk.
    Jo, det er hårdt de kommer hver for sig. Men så mange andre katte har klaret det, så mon ikke også dine gør ?


  • #3   19. jun 2008 Jeg synes, du er nået frem til det helt rigtige, nemlig at sende to ud til SAMME hjem, så de har hinanden. Den, du beholder, har trods alt stadig sin mor.

    Hvor er det rart endelig at læse, at der er nogen, der tænker sig grundigt om mht. killingernes fremtid, og ikke bare på at komme af med dem smiley


  • #4   19. jun 2008 Tak for jeres svar.. specielt fra *Mega* ...

    Jeg vil bare ikk have mine killinger skal føle sig alene..
    vil gerne have de får et godt sted at være ..
    Ville også gerne have beholdt to.. meget gerne ..
    Men så er det min samvittighed spiller ind overfor den som skal afsted..

    Synes bare det er svært.. især når man knytter sig mere og mere til dem..


  • #5   19. jun 2008 Ja, at sende to killinger ud sammen er noget af det bedste :o) Så har de hinanden det nye sted.

    Og at beholde en betyder i hvert fald at moderen ikke skal miste alle sine killinger samme dag. Og den tilbageblivende killing har jo så sin mor når de andre forsvinder, lige som moderen har den.
    Synes alt i alt det er en rigtig god ide du har tænkt dig frem til :o)

    Nogen gange skal man dog lige være forberedt på, og ikke blvie forskrækket over, at moderen afviser killingerne i en vis alder (fra 8 uger eller senere, alt efter hunkat), det er bare naturligt og sker for næsten alle.
    Jeg beholdte en af Meas killinger, May, og hun fik lov til at patte til 4-5 mdr's alderen hvor hun så fik et dask hver gang, men hun kan stadig den dag i dag - hun er 3 og moderen 5, komme listende og lokke sig til at blive vasket (nogen gange er det dog et dask hun får i stedet, hehe)..


  • #6   20. jun 2008 Hej Randi og Rasmus.

    Det lyder som en super løsning at sende de to killinger ud sammen! Et alternativ kunne være, at de hver især flyttede ud til et hjem, hvor der i forvejen var kat, så ville killingen godt nok skulle lære en ny kat at kende, men det plejer der ikke at være så mange ben i ;o)
    Men du skal nok gøre op med dig selv på forhånd, om det er et krav til dine killingekøbere, at killingerne skal have misseselskab eller det kun er et ønske. Og hvis det er et krav, er du så klar til selv at beholde killingerne, hvis ikke det kan indfries?
    Held og lykke med at finde de rette hjem. Det er aldrig let.


Kommentér på:
at sælge sine killinger..

Annonce