{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  oplysninger søges
  • #1   23. jun 2008 Det er faktisk et godt spørgsmål, men der er intet andet at gøre end at spørge dem selv enten via et telefonopkald eller en mail. ;D

  • #2   23. jun 2008 jeg har selv købt en killing hos Garfild som hun solgt med åben stamtavle for over 2 mdr siden, hun holdt på at hendes stambogs søger (Feldsted)
    skulle bruge sundhedsbogen osse så den har jeg heller ikke fået. derfor er jeg i tvivl hvor vidt det er en svinestreg eller andre har købt der og fået deres papire, har rykket og rykket men hun udskyder det hele tiden, nu er det blevet tjekket hos samtlige klubber i danmark i hoved klubben i tyskland de kan ikke opdrive noget stamnavn på de to eller på navnet der blir søgt på killingen


  • #3   24. jun 2008 De kan ikke sælge med stamtavle, da de laver raceblandinger, ved siden af de "racerene"



  • #4   24. jun 2008 Man skal være medlem af en hovedklub under FelisDanica og have/have søgt stamnavn for at få anerkendte stamtavler. Dog kan det første kuld få stambøger, uden man har stamnavn.

    Så pas på:
    Enhver kan selv lave en stambog på en kat, men KUN en FelisDanica stambog (stiger til hele 200 kr fra 1/7) giver adgang til udstilling og registreret opdræt.


  • #5   24. jun 2008 Tak for jeres svar, ja så må jeg nok se de penge flyve ud af vinduet, det
    hun har solgt ham som er anerkendt stambogsført avlskat men hun blir ved med at undskylde den er forsinket, men hvad der er være killingen blev aflivet efter 14 dage og den vagtdyrlæge holde med hende at katten ikke kan være syg fra hende selv om han var i behandling allerede inden for 72 timer pga rødt tandkød og luftvejsproblemer.


Kommentér på:
oplysninger søges

Annonce