øremider hos min ny indkøbte bengal k {{forumTopicSubject}}
nu har jeg jo hentet denne lille bengaler, som har været her inde til sælg, hun er en dejlig lille en
men jeg fik af vide hun var 11 uger hos hende veninden der havde dem,
i dag har jeg så fået hendes fødselsdag hun er født den 29-4 alså er hun kun 8.5 uge., det er jeg meget ked af da katten selvfølgelig skulle have været hos sin mor til hun var min 12 uger
jeg gentog ovenijøbet over for veninden af jeg syntes hun så meget ung ud, men fik alligevel af vide hun var 11 uger
og så i dag skulle hun selvfølgelig vaksineret, hos dyrelægen og så har vi fået en del flere dyr med hun er prop fyldt med øremider,
så til jer der har købt de andre 3 bengaler i skal få dem tjekket og behandlet da det ikke er noget der bare forsvinder af sig selv, og forbliver det ubehandlet kan der gå huld på tromhinden og katten vil få meget ondt
håber i får det behandlet, vi er gået i gang, da det jo smitter til andre dyr
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Så kan du samtidig bede veninden om at fortsætte behandlingen mod miderne og samtidig behandle de andre katte, hun har.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
veninden tager ikke tlf, og har ikke tlf på hende der har avlet dem, og det kan jo entelig være lige meget med af sende den tilbage til veninden da hun ikke har moderen til killingerne, for 2 var hos avleren og 2 hos veninden da de sagde af moderen var hår ved dem, det er da klart, hun har været ved af fra vænne dem mælken
heldig vis har jeg en stor killing der keget mor for hende men hun kan jo ikke give mælken
vil bare gerne oplyse de 3 andre der har hentet killinger fra avler eller veninden om af de skal behandles for øremider, vaksineres og have orme kur, håber de andre læser denne besked, da jeg tror hun kun har annonceret her inde
jun 2007
Følger: 55 Følgere: 64 Katte: 11 Emner: 8 Svar: 116
maj 2007
Den fattede jeg ikke.
Hvorfor beholdt avleren så de to, hvis hun troede, morkatten var hård ved dem?
Nok om det!
Det er i hvert fald en lille trøst, at din killing har en slags reservemor, men hvad med de andre tre små?
Man ser gang på gang denne skalten og valten med dyr af uvidende personer. Det giver mig simpelthen kvalme :-((
sep 2007
jeg er meget meget ked af hun ikke er hos sin mor, men swom sagt spurte jeg flere gange om hendes aller da jeg syntes hun var meget lille, og fik svaret 11 uger flere gange, først da jeg er kommet hjem og har skrevet til hende der har avlet dem flere gange får jeg hendes rigtige fødselsdag
jeg har givet hende lidt killinge mælk, som jeg har fået hos dyrelægen og så vasker og nusser reservemor ellersw om den hele tiden, heldig vis har vi en anden killing på 12 uger som hun sover og leger med
men jeg ville vi´rkelig gerne vide hvornår de er taget fra moderen, for de har nok ikke været mere end 7 uger, for den havde boet hos veninden nogle dage, inden jeg hentet hende,
så nu håber vi på hun bliver en stor og dejlig kat, og heldig vis har hun sin reserve mor'
,en det pisser mig af af folk ikke er ærlige og især når jeg spurte til hendes aller fleregange
og jeg gav 1500 for hende og øremiderne
sep 2007
det er jo mig der propper noget i hendes øre,
hunhar taget næsten 100gram på siden hun kom her i fredags, så mad har nok ikke stået fremme hele tiden
desvære syntes jeg hun virker lidt sky, gemmer sig eller sover et sted hvor hun ikke er symlig,
men så snart vi læler med hende spinder hun meget og vil bare have kæl
hun har også været en tur i haven med os som selvskab, men er frygtelig bange for vinden, så turen var på ca 10 sek
men ja hun bliver bedre dag for dag og en dag bliver hun nok en dejlig stor og kælen pige
maj 2007
sep 2007
det skal lige siges haven er godt indhegnet,
og her til morgen var hun heller ikke interserret i den åbne dør, for det blæser jo
og en glædelig nyhed, ørene ser nu fine ud, og i dag kom hun selv frem og op i sofaen for af putte, og nu har hun tager 125 gram på på 4 dage,
ørene skal selvfølgelig behandles nogle dage endu, men hun er blevet gladere tykkere så det er dejligt
øremider hos min ny indkøbte bengal k