{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
337 visninger | Oprettet:

Indlagt på dyrehospitalet {{forumTopicSubject}}

Puha sikke en træls aften - da jeg kom hjem fra arbejde igår aftes lagde jeg mærke til Momo opførte sig sært, ville ikke rigtig gå, sad hele tiden med det ene ben oppe og ville konstant slikke sig nede med benene - derudover havde han mystisk udflåd nede fra penis. Han gik på toilet et par gange og pressede meget og kom med lyde uden der kom afføring - jeg snakkede med akutdyrlægen der sagde jeg skulle komme ind med ham næste morgen. Vi fik vand, vådfoder og lidt lakseolie i ham.
Behøver jeg sige det var en lang nat...

I morges havde han det heldigvis bedre! Var mere sig selv, kælen og ville gerne spise i modsætning til igår aftes. Dog vågnes vi op til små indtørre lorter på gulvet, opkast og tis... han havde selvfølgelig adgang til kattebakkerne men det har han tydeligvis ikke "nået" eller gider benytte.
Jeg stod op tidligt og ja som sagt havde han det bedre - men jeg ringede lige så snart til dyrlægen da de åbnede og de ville gerne tage ham ind til indlæggelse.

Hvis alt går godt så kan jeg hente ham i morgen - vi har selv bestilt noget parafinolie og canikur hjem til ham.

Kommentarer på:  Indlagt på dyrehospitalet
Kommentér på:
Indlagt på dyrehospitalet

x