{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
630 visninger | Oprettet:

Eli A
Eli A
Tilmeldt:
23. okt 2007
Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47

min kat er indlagt {{forumTopicSubject}}

I dag blev min kat indlagt på dyrehospitalet, fordi hun havde kastet op hele natten. så nu sidder jeg i min tomme lejlighed og føler mig rastløs. Jeg kan ikke helt befri mig fra tanken om at det var forkert at lade hende indlægge, bare tanken om at hun sikkert er bange og forvirret og at jeg ikke kan være hos hende er meget svær.men Jeg ved jo de passer godt på hende. Lige pludselig går det op for mig hvor afhængig jeg er af min kat.
Er der andre af jer , der kender det med at, det er svært at ens dyr ikke er hjemme.?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat er indlagt
  • #1   18. jun 2009 Ja! ..
    Jeg syntes det bliver alt, alt, alt for tomt og stille når dyrene ikke er herhjemme.
    Og skal flytte hjemmefra inden for de næste par mdr, har været nødt til at vælge en masse lejligheder fra, fordi jeg ikke tror jeg kan leve uden dyr, for har altid haft dyr ved min side og vil aldrig undvære det!
    Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det lige nu.
    og god bedring med din lille mis smiley


  • #2   18. jun 2009 For et par måneder siden, var min Cirkeline indlagt med drop og tvangsfodring et helt døgn. Det var frygteligt. Jeg var simpelthen så hed af det. Ikke mindst fordi jeg ved, hun bliver rigtig bange i sådanne situationer, men også fordi hendes tilstand var så ringe, at jeg ikke vidste, om jeg overhovedet ville få hende med hjem igen.

    Heldigvis fik jeg hende med hjem, og lige nu ligger hun her i min seng. Hun havde nyreskader, og er på nyreskånsomt kost, og skal have en masse væske. Jeg ved ikke om hun nogensinde fri for nyreproblemer, men dieten virker fint, og hun har det rigtig godt.

    Ved du hvad der kan være galt med din lille kat?


  • #3   19. jun 2009 Uha, jeg er bange for at jeg ville gå ud af mit gode skind af nerver, hvis mine katte skulle indlægges. Hvis det nogensinde bliver nødvendigt, så vil jeg bede om at få lov at overnatte på klinikken (men det kan man vel ikke få lov til .....?).

    God bedring til din kat, Lis. Håber du snart får hende hjem igen.


Kommentér på:
min kat er indlagt

Annonce