{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

2 spørgsmål om killing {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...


Ja om lidt over 3 uger skal jeg have en killing hjem.. Weee...


Men hvornår må Kiwi sterilliseres? Altså hvor gammel skal hun være....


Og så ville jeg hører om der er nogle der kan se ud fra de billeder jeg har indtil videre, om hun vil blive langhåret, semi langhåret eller bar alm... smiley


Go weekend alle sammen..

Knus Marika, Miss og Kiwi


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2 spørgsmål om killing
  • #1   18. jul 2008 man siger at de kan blive sterieliseret når de vejer 1 kg men ellers omkring 12 uger.. oh jeg kigger på billedet nu så jeg skriver lige igen om 2 min

  • #2   18. jul 2008 uhh.. svær.. men jeg tror semi.. det ligner at hendes hale er pjusket og har lang pels..

    Hun er en smuk killing


  • #3   18. jul 2008 jeg ved ikk lige hvad hun vejer, men hun er faktisk stor... men okay.. faren er jo os kæmpe i forhold til moren.... mener han vejer omkring 9 kg. og mormis vejer kun 3,5...

  • #4   18. jul 2008 hun er lidt loden.. lige som en teddy bjørn kan være.. hehe.. smiley

    jah hun er så skøn.. Og en lille drillepind.. hun gider folk i tæerne og hendes mor i halen når hun sover, så den fare op fordi den blir forskrækket... haha...


  • #5   18. jul 2008 Jeg har en lille race der ikke vejer mere end 4 kg og de vejer 1 kg når de er 12 uger.. så bare neutraliser dem da

  • #6   18. jul 2008 Omkring 12 ugers alderen, når de vejer ca. 1 kg. Siger man.
    Sød killing, det er altid svært at sige hvor langhårede de bliver når de er blandingskatte. Men meget nuser


  • #7   18. jul 2008 jah så kan jeg gøre det når hun er faldet til osv.... smiley

    er os spændt på hvordan den anden tager det... Miss er os en ret bette en.. hun vejer omkring 4kg, fordi hun er for tyk.. men højde og længde er hun ikk stor


  • #10   18. jul 2008 Rikke - det kunne være, for hun er mest pjusket omkring halsen og halen nemlig.. smiley


    Felis - jeg aner det virkelig ikke.. Derfor jeg spurgte. Har ikke så meget forstand på pels hos forskellige racer. Hehe.. og har aldrig haft killing før..


    MEN men men.. lige meget hvad, så er hun jo bare skide dejlig. og så er det ligegyldigt om hun var næsten skaldet eller havde pels ned til gulvet.. smiley


  • #11   18. jul 2008 Jeg synes ikke hun ser HELT korthåret ud, hun har lidt pjusk, men semi tror jeg ikke, måske bare en lille dejlig pjusk misser:)


  • #13   18. jul 2008 Jeg vil også sige at hun er korthåret med killingepels. Så føles hun lidt 'dunet' og er pjusket, men det er kun til de taber killingepelsen smiley

Kommentér på:
2 spørgsmål om killing

Annonce