svar på annoncer... {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo 2 annoncer herinde og et par andre steder med killinger..
Jeg har kikket lidt rundt og kan se det ikke kun er hos mig det sker, men hvorfor svarer folk på annoncer, uden egentlig at se hvad der står og tage stilling til om det egentlig er en kat de vil have...
Nu har min skovkatte pige været reserveret 4 gange, men så kommer folk i tanke om - pu ha nej, du bor jo i jylland... Ja, det står i annoncen !
eller, er vældig interesseret, skal bare lige finde en der vil køre, og så 3 dage senere.. kan desværre ikke finde en ..
Har folk slet ikke set annoncen, og hvis de ikk kan få køre lejlighed til at købe katten, hvad så hvis den bliver syg en søndag aften ?
Ikke ment som et surt opstød, men synes bare det er svært at finde en seriøs køber..
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 217
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
Sådn for alvor reseveret, så de er sikker på det er deres, er først når jeg har snakket med dem, og gerne mødt dem, selvfølgelig ikk hvis de fra sjælland, så må vi nøjes med tlf..
maj 2008
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 19 Svar: 697
maj 2008
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det tror jeg gerne, det er. At dømme efter alle de katte i annoncer, der er kommet i vejen, blevet til klodser om folks ben (eller hvad de nu er), så må der være en hel del (hvad jeg kalder) useriøse købere.
Vær du glad for at folk melder fra i stedet for at de henter killingerne og du så efter nogle måneder eller år ser disse killinger/katte på marked "Til salg / bortgives / skal væk ... "
Og hvorfor overhovedet avle killinger, når det er så svært at finde seriøse købere?...
dec 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 9 Emner: 157 Svar: 737
hun var drægtig da jeg fik hende..
Og ja, jeg har skrevet 1500, også for at holde de useriøse fra...
jul 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 44
svar på annoncer...