{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

svar på annoncer... {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo 2 annoncer herinde og et par andre steder med killinger..
Jeg har kikket lidt rundt og kan se det ikke kun er hos mig det sker, men hvorfor svarer folk på annoncer, uden egentlig at se hvad der står og tage stilling til om det egentlig er en kat de vil have...

Nu har min skovkatte pige været reserveret 4 gange, men så kommer folk i tanke om - pu ha nej, du bor jo i jylland... Ja, det står i annoncen !

eller, er vældig interesseret, skal bare lige finde en der vil køre, og så 3 dage senere.. kan desværre ikke finde en ..

Har folk slet ikke set annoncen, og hvis de ikk kan få køre lejlighed til at købe katten, hvad så hvis den bliver syg en søndag aften ?

Ikke ment som et surt opstød, men synes bare det er svært at finde en seriøs køber..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svar på annoncer...
  • #1   18. jul 2008 Jeg kan sagtens forstå dig, og vil selv når jeg kommer der til, kun reservere en killing EFETER at have modtaget en personlig mail hvor køber beskriver om dem selv, også for at se hvor seriøse de er.

• #2   18. jul 2008 sine gry... med reseveret mener jeg bare at både de og jeg lige har et par dage til at tænke..
    Sådn for alvor reseveret, så de er sikker på det er deres, er først når jeg har snakket med dem, og gerne mødt dem, selvfølgelig ikk hvis de fra sjælland, så må vi nøjes med tlf..

• #3   18. jul 2008 Okay... fornuftigt...men stadig burde købere sætte sig meget mere ind i det at købe en kat, og ikke resrver bare for a<t melde fra da afstanden er for lang.....

• #4   18. jul 2008 Jeg tror også at et depositium vil sortere dem fra der er useriøse. En salgskontrakt er en rigtig god ide. Sådan en har jeg lige modtaget på min lille Emma. Der skal blandt andet stå hvilken kat det drejer sig om, hvem køber er, at de har betalt depositiom og hvornår katten skal hentes og at det resterende pengebeløb afleveres der, om katten skal være neutraliseret, vaccineret, dyrlægetjekket, fået ormekur o.s.v. (I min står der meget mere) Men de aftaler man indgår er godt at skrive ned. Personligt synes jeg som køber det er en rigtig god ide med sådan en kontrakt og det må det også være som sælger.

• #5   18. jul 2008 Det er nemlig rigtig vigtigt med en kontrakt, det er både en sikkerhed for sælger men også for køber =)

• #6   18. jul 2008 **synes bare det er svært at finde en seriøs køber.. **

Det tror jeg gerne, det er. At dømme efter alle de katte i annoncer, der er kommet i vejen, blevet til klodser om folks ben (eller hvad de nu er), så må der være en hel del (hvad jeg kalder) useriøse købere.
    Vær du glad for at folk melder fra i stedet for at de henter killingerne og du så efter nogle måneder eller år ser disse killinger/katte på marked "Til salg / bortgives / skal væk ... "

Og hvorfor overhovedet avle killinger, når det er så svært at finde seriøse købere?...

• #7   18. jul 2008 tinka.. prøv at læse Lulles historie, moren til de to killinger jeg snakker om, fik hende fra et sted hun ikke havde det godt, blev holdt i en kælder, kun med det formål at blive til flere så man kunne tjene penge...
    hun var drægtig da jeg fik hende..
    Og ja, jeg har skrevet 1500, også for at holde de useriøse fra...

• #8   18. jul 2008 jeg tog helt fra syd jylland til nordjylland for at hente bætte

Kommentér på:
svar på annoncer...

Annonce