{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

åhh nej ikk en killing mere død {{forumTopicSubject}}

Puha.. Da jeg var ude ved mine små mislinger i morges havde de alle det fint..
Men da jeg kom derud til aften lagde lille fine i transportkassen og var død...
Forstår det bare ikk..
Mistede lille champagne i mandags og nu fine..
Fatter det ikke..
Dyrlægerne sagde at det ikk kunne smitte..
Kan en kat dø af skovsnegle??
Der sad nemlig en skovsnegl på dengse inde i hans lange pels..
Blev nødt til at klippe alt pelsen af lige der hvor den sad..
Er bare så ked af det..
Fine var godt nok lille i forhold til de andre, men hun var frisk i morges..
Hva kan der være galt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh nej ikk en killing mere død
  • #1   19. jul 2008 nu fulgte jeg med i tråden om stakkles champagne. R.I.P. Og synes du skal få gjort noget ved den dyrelæge, som sendte jer hjem! Også ville jeg hurtigst muligt, idag, tage afsted med resten af kuldet til en anden dyrelæge. Måske sagde han det ikke smittede, men kan han sende en døende killing hjem, gad vide hvad han så ikke kan tage fejl af! Få tjekket resten, måske er der noget med dem, som stadig kan reddes. Jeg kryders fingre. Og R.I.P lille Fine

  • #2   19. jul 2008 Jeg er bare så ked af det.. fatter ikk at en dyrlæge kan sende dem hjem..
    Ringer til dyrlægen nu og hører hva det kan være..
    Kunne se at lille fine havde diarre da jeg tog hende ud..
    Det har de andre ikke..
    Men ringer ihvertfald til en anden dyrlæge..


  • #3   19. jul 2008 Skovsnegle er ekstrem giftig for katte, der var et par katte indlagt på Herning dyrehospital sidste sommer pga. skovsnegle.

    Prøv at læse denne tråd.
    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=26212


  • #4   19. jul 2008 tak for linket

  • #5   19. jul 2008 så har jeg snakket med en anden dyrlæge om det..
    Og han kunne desværre ikk fortælle mig noget når der ikk havde været nogen symptomer..
    Fortalte ham det med sneglene, og han sagde at det var meget sjældent at det var dem der var skyld i det, da de så skulle have spist en snegl for det.. Og det gør killinger som regel ikke..
    Og når de andre ingen symptomer har og er friske og glade, så skulle der ikke være noget..
    Men hvis der bliver noget skulle jeg komme med dem..
    Tager til tjek med dem mandag uanset hvad..


  • #6   19. jul 2008 Heidi føler med dig. Ja, ville også kontakte en dyrlæge. Det er virkelig synd for dig. Knus herfra

  • #7   19. jul 2008 Killinger kan dø i løbet af en nat hvis de har diarré... det går så stærkt fordi de dehydrerer og hvis det i forvejen er en lille killing, er der jo ikke meget modstandskraft. Jeg har selv oplevet det med en af mine på 6 uger, der var frisk og frejdig om aftenen inden jeg gik i seng, om morgenen ku hun ikke stå på benene pga af dehydrering og selvom hun fik sprøjtet vædske ind i bughulen dagen igennem, var det for sent...

  • #8   19. jul 2008 de andre killinger har ikk diarre heldigvis.. men holder meget øje..

Kommentér på:
åhh nej ikk en killing mere død

Annonce