{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Hjælp! Min kat skal opereres! {{forumTopicSubject}}

Hej.
Var ved dyrelægen med min kat, og fik af vide at han skulle opereres! Han skal derned kl. 12 imorgen. Så han må ikke spise eller komme ud ): .. Derfor er han flyttet ind på mit værelse, hvilket han ikke synes om!! Jeg er meget nervøs, da jeg ikke kan lide at efterlade min skønne kat fremmede steder! Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad vi kan foretage os :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Min kat skal opereres!
  • #1   21. jul 2008 Hvis han først skal opereres kl. 12 i morgen, skal du først tage maden fra ham ved 3-4-tiden i nat. Vand skal han til gengæld have adgang til hele tiden.

Held og lykke i morgen!

• #2   21. jul 2008 Tak.

*Meqa* .
    Jeg har fået af vide at han måtte få sin aftensmad (som han lige har fået) og så skulle jeg tager maden fra ham. Han har også adgang til vand hele tiden :o)

• #3   21. jul 2008 Han må ikke undvære mad fra nu og til efter operationen,det er alt for lang tid.
    Min dyrlæge siger % mad 3-4 timer før og vand indtil 1 time før.

• #4   21. jul 2008 tag maden fra til midnat, så gør du intet forkert. hvad er det for en operation han skal have lavet?

• #5   21. jul 2008 Marlene A - Efter vi kom hjem fra fere har han gået og haltet, og hans ene bagpote er hævet, og en af "tærene" stikker ud ad! Dyrelægen sagde at han tror det er en byld, der er kommer efter et bid fra en anden kat, så hvis det er det, skal den fjernes! Han skal i narkose, og det er jeg ikke så glad for, da vi var nød til at komme af med vores gamle kat, pågrund af at hun ikke kunne tåle det ):

• #6   21. jul 2008 en byld kræver ikke lang tids narkose, så han skal ikke sulte alt for længe.

• #7   21. jul 2008 okay.

Jeg bliver lidt forvirret nu.
    og vælger at stole på det jeg har fået af vide af min dyrelæge!
    det er trods alt ham der skal have med min kat at gøre!

• #8   21. jul 2008 kan godt forstå det er ubehagelligt at høre modsatrettede meldinger om noget vigtigt. en kat må dog ikke sulte for længe, da den tager skade af det. normalt siger man faste fra midnat ( selv ved større operationer på katte) når katten kommer for klokken 8 om morgenen, så du kan roligt fodre frem til midnat. katten vil enddog have godt af det.

• #9   21. jul 2008 okay. han har også fået en lille smule nu, da jeg ikke kunne stå for øjnene! hehe. men nu får han altså ikke mere for i dag!
    så håber jeg bare det går godt imorgen!

• #10   25. jul 2008 GODT! Han har det helt fint, og jeg kan sige han blev meget glad da han blev hentet hos dyrelægen.
    han får noget medicin, ellers ikke det vilde :o)

• #11   26. jul 2008 i lige måde!

Kommentér på:
Hjælp! Min kat skal opereres!

Annonce