{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

Alenekat eller med kammerat? {{forumTopicSubject}}

Jeg skaffede mig min Maine Coon Misja i Fredags, jeg overvejer at købe en killing mere, så jeg har to Maine Coons. Jeg hører gode ting om at have to.
Er der nogle af jer der kan fortælle lidt mere om det? Er der evt nogle som har problemer med at have Maine Coon som enekat? Er der meget større arbejde i at have to katte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alenekat eller med kammerat?
  • #1   22. jul 2008 Nu har jeg ganske vidst ikke maine coon, men mine to nyder godt af hinandens selvskab smiley Så sent som i dag viste Pølle sig fra sin bedste side, da han hjalp Mille med at vaske de nyfødte killinger smiley
    Jeg har kun oplevet gode ting, ved at have to, og der er ikke så voldsomt meget mere arbejde i to end i en smiley


  • #2   22. jul 2008 Jeg kan absolut anbefale dig at anskaffe dig nummer to main coon (eller anden race, huskat for den sag skyld). Jeg har selv main coon og de er meget selskabelige. Jeg synes mine katte har stor glæde af hinanden.

  • #3   22. jul 2008 Det er næsten et must for de fleste katte ikke at være alene. -Specielt for coonerne... De har brug for enormt meget selskab og hvis man ikke lige er der til at nusse og lege med dem 24/7 er det rigtig godt for dem med en ven smiley
    Der er faktisk en del opdrættere der ikke sælger cooner (ogå andre racer) som enekat.

    Det er ikke meget større arbejde at have 2 katte. Bakken skal tømmes lidt oftere men det er nok det. Der går en smule mere foder og grus. Og så skal de begge børstes, men det er jo bare hygge smiley

    Tilgengæld er det enormt dejligt at se dem lege sammen og ligge sammen. Så ved man også at ens elskede mis ikke er alene smiley

    Tillykke med din første smiley
    Erfaring siger mig at det ikke stopper der, bare se på alle de coon ejere herinde med alle deres dejlige cooner smiley


Kommentér på:
Alenekat eller med kammerat?

Annonce