535 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

To indekatte,hvordan får de det bedst? To indekatte,hvordan får de det bedst?

Hej med jer

Jeg har efterhånden fået laet en del tråde herinde smiley

Jeg har nu fundet en kammerat til Misja. Han er også Maine Coon, på 12 uger, han vil komme her på Fredag.
Misja er 15 uger nu. Hvordan er det at sætte killinger sammen? er det noget jeg skal forberede mig på? De er begge han missere.

Jeg besluttede mig for at skaffe mig nr to, da to indekatte har det bedre end en. Og jeg læste en del om at specielt Maine Coon har det godt sammen og ikke som alenekat.

Jeg vil gøre det bedste jeg kan for at de to skal få det godt. Hvad kan jeg ellers gøre? Jeg har sørget for et stort loft kattetræ, da de skal have noget indendøre miljø. Jeg bor på 75kvm, det hører jeg er stort nok til to indekatte. Jeg har set nogle billeder af folk som har kattehylder hængt op så de kan klatre rundt, nogle af jer som har det? Jeg har altid kun haft ude/inde kat, det er lidt noget andet end indekatte lader jeg mig læse. Så jeg vil gøre det bedste jeg kan for dem, nogle der har nogle gode råd?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  To indekatte,hvordan får de det bedst?
  • #1   23. jul 2008 Hvor godt, det er jeg sikekr på din kat bliver glad for smiley Sammenføring af sådan nogle små nogen er for det meste ikke noget problem. Bare husk at give dem masser af opmærksomhed og leg med dem begge. Nogle gobids-stunder sammen er nok heller ikke en helt dårlig ide. Det lyder rigtig fint med klatretræer osv. Nu skal de bare elskes og plejes smiley

Kommentér på:
To indekatte,hvordan får de det bedst?

Annonce