{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Opfedning af kat {{forumTopicSubject}}

Min iøvrigt allerede lille hankat Fister, har problemer med at tage på efter han har haft orm. Han er usædvanlig ranglet og se på..
Det skal dog nævnes at han ikke får nogen af de dyre fodermærker, hvilket sikkert også er en del af skylden?, men han fodres altså flere gange om dagen, så forstår ikke at han ikke tager på?.
Er der nogen der har nogle gode råd?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfedning af kat
  • #1   29. jul 2008 Da min Luna var for tynd, fik vi et produkt af dyrelægen (tørkost), Kan selvf ikke huske hvad det hed. Men det skulle eftersigende give lidt sul på kroppen og der var smags garanti:)
    Ved du om han er lactose intolerant? De fleste katte er, men nogle få er ikke. Kan han tåle lactose, så prøv med enten lidt fløde / kaffefløde blandet op med vand


  • #2   29. jul 2008 Specific FCD er go til tynde og ranglede katte.Det tager lidt tid at fede en kat op,så hav tålmodighed.Creme fraiche med torskerogn og andet guf,vil også hjælpe..

    Han skal have adgang til tørfoder hele døgnet.



  • #3   29. jul 2008 Det er faktisk dyrere at fodre med f.eks whiskas i længden.. Men hvis du vil have han tager godt på ville et "dyrt" godt foder fra Hill's eller Royal canin være et must....

  • #4   29. jul 2008 jeg vil osse foreslå royal canin eller hills.. Min kat Hemmi var osse meget tynd. nu har hun fået royal canin i lige godt 2 måneder. og hun har tydelig taget på og har meget mere energi. og hendes pels er osse rigtig skøn og se på og røre ved. så det vil jeg helt klart anbefale.. det er helt sikkert pengene værd når man kan se det gør godt for katten smiley

  • #5   29. jul 2008 men hvis det er ham du har på billedet der så sys jeg ikke han ser usædvanelig ranglet ud. medmindre han da har tabt sig en del

  • #6   29. jul 2008 killinge foder og voksen foder blandet sammen det gjorde vi og det virker
    eller det virkede på dem jeg har i pleje
    det er så royal canin


Kommentér på:
Opfedning af kat

Annonce