Får han opmærksomhed nok?? {{forumTopicSubject}}
Min hankat går jo for sig selv i sit eget rum, sammen med en killing som selskab... Men jeg har lidt ondt af ham... Han får jo ikk ligeså meget opmærksomhed som mine andre katte... Han er meget kontakt søgende og meget kælen..... Jeg går ud til ham hver morgen hvor han også får mad og vand og rent toilet... også går jeg ud til ham i løbet af dagen for at snakke med ham. Og igen om aftenen og giver ham mad og vand til natten...
er det nok? Jeg har lidt ondt af ham... Det kun fordi jeg går hjemme lige pt at jeg går ud til ham i løbet af dagen.... Det vil jeg ikk kunne gøre når jeg skal arbejde igen til oktober...
sep 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 45 Svar: 605
sep 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 21 Svar: 74
sep 2007
sep 2006
sep 2007
sep 2006
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Jeg tror som missemor at mange avls-hankatte lider samme skæbne at gå isoleret for sig selv. Der hvor jeg fik Bastian og Whisky fra gik hankatten sammen med hunnerne og han strintede mærkelig nok ikke, men det er vist desværre de færreste fertile hankatte der ikke gør det.
sep 2006
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Krista Ns sammenligning med vildkatte/udemissere/staldkatte giver ikke mening i denne sammenhæng. De er jo ikke spærret inde, men har mulighed for at jage bytte og finde ”sex-partnere”. Og selvfølgelig har vildkatte ikke behov for menneskekontakt. I dette tilfælde er der tale om en kontaktsøgende og kælen kat. Jeg synes sgu, det er synd!
sep 2007
Synes det er synd han skal bures inde fordi man ikke orker strinten indenfor. Min hunmis strinter, lader vandet overalt om man vil, men lukker hende da ikke inde. Jeg har valgt at have kat, og tager strinten med. Det tører vi jo op med noget rodalon, så er lugten væk
Får han opmærksomhed nok??