{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
377 visninger | Oprettet:

Får han opmærksomhed nok?? {{forumTopicSubject}}

Min hankat går jo for sig selv i sit eget rum, sammen med en killing som selskab... Men jeg har lidt ondt af ham... Han får jo ikk ligeså meget opmærksomhed som mine andre katte... Han er meget kontakt søgende og meget kælen..... Jeg går ud til ham hver morgen hvor han også får mad og vand og rent toilet... også går jeg ud til ham i løbet af dagen for at snakke med ham. Og igen om aftenen og giver ham mad og vand til natten...

er det nok? Jeg har lidt ondt af ham... Det kun fordi jeg går hjemme lige pt at jeg går ud til ham i løbet af dagen.... Det vil jeg ikk kunne gøre når jeg skal arbejde igen til oktober...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får han opmærksomhed nok??
  • #1   2. aug 2008 Hvorfor går han for sig selv i et rum?

• #2   2. aug 2008 Fordi han er fertil og han strinter

• #3   2. aug 2008 skal han bruges til avl?

• #4   2. aug 2008 Ja. Ellers var han blevet kastereret.

• #5   2. aug 2008 Måake man skulle tage den strinten med? Synes det er synd han skal gå der, bare fordi man ikke vil have han strinter. Det er vel det valg man tager som opdrætter?

• #6   2. aug 2008 Der mange opdrætter der har deres hankatte for sig selv hvis de strinter.

• #7   2. aug 2008 Jeg ved ikke om han får opmærksomhed nok men på din profil kan jeg se du har mange katte og også 3 små børn som kræver tid så det kan jo være svært at give lige så meget opmærksomhed til en kat der går i et værelse.

Jeg tror som missemor at mange avls-hankatte lider samme skæbne at gå isoleret for sig selv. Der hvor jeg fik Bastian og Whisky fra gik hankatten sammen med hunnerne og han strintede mærkelig nok ikke, men det er vist desværre de færreste fertile hankatte der ikke gør det.

• #8   2. aug 2008 Jeg har det også lidt dårligt med han går derude... Men han mijaver ikk, altså kalder ikk som om han vil ind.... Men når man så først går ind til ham vil han bare snakke og kæle. : ) det ser ud som om han trives, tror bare at det mere er mig... Er nok lidt pylret hehe.

• #10   2. aug 2008 IMO er det en helt uantagelig måde at holde kat på. Og siden du opretter emnet, så er det jo nok fordi, du godt selv kan mærke, at det ikke er et særlig fedt liv for en fertil kat. Eller en kastrat for den sags skyld.

Krista Ns sammenligning med vildkatte/udemissere/staldkatte giver ikke mening i denne sammenhæng. De er jo ikke spærret inde, men har mulighed for at jage bytte og finde ”sex-partnere”. Og selvfølgelig har vildkatte ikke behov for menneskekontakt. I dette tilfælde er der tale om en kontaktsøgende og kælen kat. Jeg synes sgu, det er synd!

• #11   2. aug 2008 tinka: rart med lidt medhold. Jeg synes, at hvis man ønsker at opdrætte, skal katten ikke lide under det! Vil man holde en fertil hankat, så lad den strinte hvis den vil! Er hjemmet for sart til det, så lad være med at have opdræt, og kastrer katten.
    Synes det er synd han skal bures inde fordi man ikke orker strinten indenfor. Min hunmis strinter, lader vandet overalt om man vil, men lukker hende da ikke inde. Jeg har valgt at have kat, og tager strinten med. Det tører vi jo op med noget rodalon, så er lugten væk

Kommentér på:
Får han opmærksomhed nok??

Annonce