Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?
  • #1   8. aug 2008 Vi bruger selv Hills prescription Diet, men kan kun fåes hos dyrlægen, da det typisk er til behandling af kattene..

men i det hele taget har vi været med tilfredse med Hills, og man kan sagtens få Hills der kan købes i de fleste dyrehandler, da der findes flere varianter der ikke skal købes hos dyrlægen.. smiley

• #2   8. aug 2008 Har prøvet Hills men det havde min kat allergi til...
    Og det er også meget dyrt.

• #3   8. aug 2008 Jeg bruger Royal canin til Georgia og har kun gode erfaringer med det.. Regner med at Jasmin os ska ha Royal canin, lige pt får Jasmin noget foder fra Maxi zoo(Kan ik huske hva det hedder).
    Og har regnet ud, at det er næsten lige dyrt om man køber det billige foder eller Royal canin.. I hvertfald af det jeg køber og den mængde jeg køber..

• #4   8. aug 2008 Kvalitetsfoder er dyrt, men det koster jo at have kæledyr smiley

Ellers snak med den nærmeste dyrehandel der sælger foder og spørg om et alternativ til et rigtig godt foder, som måske ikke er lige så dyrt som Hills, TC og de andre..

• #5   8. aug 2008 Der skulle så stå RC og ikke TC smiley

• #6   8. aug 2008 Jeg bruger hill's Royal Canin og Arden Graden..

Det med at det er dyrt foder, ja det er det, men det er dyrt at have dyr..

når man køber Kvalitetsfode, så spare man for det meste dyrlæge regningen, ang dårlige tænder, dårlig mave og andre ernærings mæsige sygedomme

• #7   8. aug 2008 Mange glemmer også at kvalitetsfodre er der langt mere "godt" i pr gram, så katten behøver en mindre mængde foder om dagen, og foderet udnyttes langt bedre = mindre i kattebakken.

Og når man regner lidt på det, så er det jo heller ikke så dyrt som man gør det til. Ja det virker som meget når man betaler flere hundrede kroner for kattemad, men tænk på hvor længe sådan en pakke holder.

• #8   8. aug 2008 Jeg har også erfaning med at dyrer mærker er bedst, nu har jweg ikke fåer min kat i nu men til min hund køber je RC og renger også med at når jeg får Baliy hjem skal han på RC kattefoder.

• #9   8. aug 2008 Jeg bruger Olivers til både mine katte og hund

• #10   8. aug 2008 Jeg bruger RC til begge mine katte. kunne ikke drømme om at bruge det billige foder. Og som det også står længere oppe, er RC faktisk ikke så dyrt igen. En 10-kilos holder tre måneder og koster 519, så det er kun cirka 5-6 kroner om dagen. Det, synes jeg, er rigtig billigt!!

• #11   8. aug 2008 ja jeg synes heller ikke det er så dyrt igen jo hvis man samliner det med de billige foder. men efter min mening så har man anskaffes sig et dyr så har man også ansvaret og give sine dyr det bedste.

Kommentér på:
Foder?

Annonce