{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
717 visninger | Oprettet:

hjææælp katten vil ud {{forumTopicSubject}}

jeg har verdens dejligste INDE kat. en hankat på et år. Han har altid været indekat og har aldrig prøvet andet. nu er vi så flyttet i hus, som ligger ud til en meget befærdet gade. der er ingen have til huset. desværre er han to gange på kort tid smuttet ud igennem et åbent vindue (man skal lufte ud og døren til soveværelset lukkes imens. kæresten ved ikk det er åbent og åbner døren smiley ) så det er ikk fordi jeg ikk passer på ham. og nu har han jo fundet ud af at der er en verden udenfor. det har begge gange været efter mørkets frembrud hvor der ikke kører mange biler, og han er blevet hentet ind med det samme. og nu går han jo hele tiden og vil ud igen, dvs han miaver og sidder i vinduerne, står ved døren osv osv. vi er trætte af hans miaveri og jeg synes jo osse det er synd for ham, men at blive udekat her er bare ikke en mulighed. er der mon håb for han stopper igen og affinder sig med det eller er der noget man kan gøre?? han er jo den dejligste kat i verden og jeg vil jo så nødig skulle finde en ny familie til ham hvor han kan komme ud, før der ikke er andre muligheder.
jeg har skrevet her nu og tjekker ind på indlægget igen om en times tid, da jeg lige skal handle, så det er ikke fordi jeg ikke gider svare med det samme.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjææælp katten vil ud
  • #1   9. aug 2008 Jeg har samme problem. Max er lidt af en udbryderkonge. Han har selv kunne tage hængslerne på vinduet af, så han kunne komme ud. Dette resulterede i at han ville ud hele tiden og kradser på vinduerne... Jeg har taget konsekvensen og har købt en kattesele, så han kan komme ud mens jeg holder øje med ham, ved at jeg går en tur med ham... Det nyder han meget og det er absolut ikke med Max's gode vijle at vi skal ind(når det pisser ned) Efter hans mening kunne vi være derude i timevis...

    Men det har hjulpet os en smule, håber også det kunne hjælpe dig...


  • #2   9. aug 2008 jeg har osse en sele til min og den har jeg altid brugt til ham og han har synes det var helt fint, osse når man sku ind igen. men efter han har prøvet at være ude på egen hånd, selvom det kun var 5 min, så er han helt tosset... smiley

  • #3   9. aug 2008 det er han "desværre" blevet for længe siden...

Kommentér på:
hjææælp katten vil ud

Annonce