282 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Vil kun delvis bruge kattebakke? Vil kun delvis bruge kattebakke?

Hej Igen Kattegalleri.

Vi har problemer med at vores perser kat på 2 år, ind i mellem tisser eller skider i brusekabinen mens hun andre gange godt nok benytter kattebakken?

Vi har tænkt på at sætte kattebakken ind i brusekabinen, men måske vælger hun så at "gøre det" et helt tredje sted så?

Vi har haft hende i 14 dage kun.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil kun delvis bruge kattebakke?
  • #1   10. aug 2008 Det kan være gruset ikke passer hende....

har haft det samme problem med Chili indtil jeg fandt det rette grus

• #2   10. aug 2008 Ja flyt bakken og se om det ikke hjælper. Prøv evt at sætte en ekstra bakke op. Prøv at skifte grus hvis det ikke hjælper.

Nogle katte er extrem sippede og går ikke i bakker der ligger efterladenskaber i.

Man kan sige at det er da heldigt at det er brusekabinen hun vælger for der kan urinen i det mindste rende ud fremfor det var andre steder.

Du kan jo også evt. tale med tidligere ejer om de har sammme problem med hende.

• #3   11. aug 2008 Tak for rådende.

Missemor: Jeg har ikke oprettet en tråd om dette emne. Det var om vask af kat. Hihi.

Jeg tager efterladenskaber lige efter hun har gjort "det". Fordi jeg heller ikke ville gå ind et sted hvor der lå afføring på gulvet. Jeg tror jeg vil købe mig en ekstra kattebakke og stille ind i brusekabinen. Men ja, det er ikke det værste sted. Hehe

Kommentér på:
Vil kun delvis bruge kattebakke?

Annonce