{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.180 visninger | Oprettet:

Killinger 6 uger bortgives?? {{forumTopicSubject}}

I min lokale uge avis læste jeg denne annonce.. 2 forældreløse killinger ca 6 uger bortgives sammen...

Nej hvor var jeg tæt på at ringe, så de kunne komme hjem til mig og müsli og killingerne.. men har jo stadig 3 jeg ikke er kommet af med, så hjernen vant, men er det i orden at bortgive 2 så små killinger ? ved jo godt de er forældreløse, men man burde måske kunne finde en pleje mor i stedet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger 6 uger bortgives??
  • #1   13. aug 2008 ville gerne tage dem hjem til müsli men frygter jo så bare at stå med flere killinger jeg ikk kan komme af med..

    ja, müsli har masser mælk..


  • #2   13. aug 2008 killinger kan til nogle internater afleveres gratis.. så mæske kunne det være en løsning


  • #3   13. aug 2008 Line - det er ikke mine killinger, jeg så annoncen i vores uge avis..

  • #4   13. aug 2008 Moderløse eller ej det har brug for hinanden indtil de er 12 uger.. nogle folk er bare så dumme og uvidende at man korser sig. Skal ens kat have killinger bør man sætte sig ind i hvad dette indebærer også selvom det er sket ved et uheld fordi man ikke har fået neutraliseret sin hunkat.

    Betina kan du ikke ringe til annoceejeren og fortælle dem at killingerne har brug for hinanden indtil de er 12 uger?


  • #5   13. aug 2008 Müsli er så rar at hun deler ud af det hun har.. mine killinger er jo 12-13 uger, men ville 2 små på kun 6 uger klare sig i flokken.. og det ville jo være flot hvis jeg så igen stod med 7 killinger frem for 5 jeg ikke kunne komme af med... :-((

    men har bare ondt at sådan 2 små, uden mor og et menneske der ikke under dem lidt trykhed i 6 uger mere...


  • #6   13. aug 2008 Som jeg forstår det bortgives de sammen. Og når de har hinanden, så tror jeg nok, at der skal blive rigtige katte ud af dem. Men det er da lidt sært at ejeren har SÅ travlt med at få dem ud af huset.

  • #7   13. aug 2008 De må godt komme her og få tryghed indtil de skal videre i livet.... Hvis nogen kan få dem til Aalborg. Har opfostret meget små killinger optil flere gange. smiley



  • #8   14. aug 2008 Fy for en led ejer. Mor eller ej, bør ejeren beholde dem 6 uger endnu.
    ja, hvis ikke der er nogen herinde der kan tage dem, så kunne du jo evt. tage dem og aflevere dem på et internat. Det koster ikke noget. Der vil de også få den rette pleje, det lader det jo ikke til at de gør hvor de er nu.
    bare se at få dem væk derfra.
    Hold os opdaterede.


  • #9   14. aug 2008 anja, det koster 500 pr killing at aflevere dem på internat..


  • #10   14. aug 2008 Betina: Det kommer an på hvilket internat, og om det er din egen kat. Hvis det er en herreløs kat, koster det ikke noget på Inges Kattehjem.

    Elise: Internaterne er også ved at flyde over med herreløse katte og killinger lige i øjeblikket, men det er primært derfor de er der. og de tager altid imod en herreløs kat. Og de killinger der her er beskrevet, ville selvfølgelig blive modtaget.


  • #11   14. aug 2008 vi har kun dyrenes beskyttelse, jeg fik af vide det ville koste 500 pr killing hvis jeg skulle af med mine, og tager jeg dem her til mig er de jo at betragte som mine..

  • #12   15. aug 2008 Hm, det er trist at høre at de vil have penge for herreløse killinger.
    I københavns området koster det ikke noget at aflevere herreløse killinger. Du kunne jo bare sige at du havde fundet dem.


Kommentér på:
Killinger 6 uger bortgives??

Annonce